• eagle87

Tempar/Fertility friend

Allex skrev 2015-10-13 21:59:20 följande:

Vi har inte sagt nåt om att vi försöker bli gravida. Anledningen är just det du beskriver. Vi ville inte få frågan "hur går det?". Känns som ett bra beslut

Just nu känns det ju som att jag aldrig kommer bli gravid. Spottings som envisas att dyka upp varje förbaskade månad Googlade på engelska sidor på spottings och progesteron och majoriteten av sidorna säger att det beror på lågt progesteron och att den rekommenderade dosen är nästan alltid aldeless för låg. Läste oxå att det tar oftast 3 cykler innan man kommer balans men att man samtidigt ska vara beredd på att det kan ta 6-12 månader!

Jag är inne på min 10:e månad med smörjning. Har testat lite olika doser. Aldrig så här hög som jag gör nu..... Men den verkar inte räcka. Jag får öka mer nästa gång.

fertility-coach.com/video-series-1

Tänkte på dig när jag horse denna
  • eagle87

Bim den 21 O känner att de inte tagit sig. Pms. Hur länge ska man orka? Varför ska de nånsin gå när de inte gått de 17 tidigare gångerna? Något måste ju vara fel annars skulle väll jag vara gravid. Jag har ägglossning öppna äl ledare bra progestron bra sköldkörteln min man har bra spermier. Att vara oförklarligt barnlös är som att leva i ett helvete av ovisshet.

• eagle87

Grattis norrlandstjejen :) äntligen :)

Bim -1 idag O tempen brukar ju dippa problemet e att jag inte hittar termometern. Så kan inte tempa. :( drömde igår natt att ja va gravid de va så sjukt verkligt

• eagle87
    Symetrical skrev 2015-10-21 09:26:58 följande:

Åh, vad jag håller mina tummar för dig nu!

Hur känns det då? Som arr mensen är på g, eller inte? Kliar det på rumpan än?

Hahaha kliar de i rumpan än??

Du är så rolig :) nej faktiskt inte!!! First time ever. Om ja typ känner efter så kanske lite ibland men inte så som de brukar. Mina fötter e iskalla dock som de brukar bli innan mens. Efter Äl är de jätte varma.
  • eagle87
    Symetrical skrev 2015-10-21 11:27:51 följande:
    Mycket spännande! Tycker gott att det är din tur nu! Har du hållit dig från att testa?
    Jaaaa här tas inga test förräns efter bim. Bim är ju idag lr imorn men kommer inte testa förräns söndag
  • eagle87

Äggvite flytningar idag. Brukar få de innan mens försöker hålla hoppet uppe men vet inte....

• eagle87

Blir knäpp. Inte sovit hela natten pga nervositet. Ingen mens än. Tappen känns dock lite öppen men tempen e hög. Så mentalt påfrestande

• eagle87

Fortf ingen mens :)))) har dock inte tagit tempen än. Har inte sovit igen hela natten

Svar på tråden Tempar/Fertility friend