• Zora

Tempar/Fertility friend

Men vad bra att du fått lite svar eagle87 även om det kanske inte är så kul besked. Men förhoppningsvis får ni hjälp nu om det inte tar sig av IG själv, vilket jag håller tummarna för

Tråkigt AnnC Är så jobbigt när man känner på sig att mensen kommer snart och så dyker den mycket riktigt upp. Hoppas på nästa omgång för dig!

Knepigt att appen vill ha lösenord? Jag tror att jag bara loggat in En gång och sedan har jag aldrig behövt ange det igen. Eller har du ett lösen för att komma in i appen? Alltså inte för kontot utan för själva appen (om man nu kan ha det på FF, vet att det går på andra appar av den typen). Minns du det inte borde det gå att återställa tycker jag.

• Zora

Men nej Iskristall! Hoppas inte det blir så! Är det en stor dipp? För är det bara en liten nedgång finns ju möjligheten att den stiger igen.

• Zora
    Iskristall skrev 2014-10-03 08:58:36 följande:

Det är en dipp på 0,1grad sen igår och en dipp på 0,2 grader sen högsta temp i förrgår. Man vet ju aldrig, men känslan säger att det det är kört tyvärr.

Ok, det är ju inte supermycket ändå. Håller tummarna att din känsla är fel. Vi skulle behöva lite fler plus i tråden känner jag
  • Zora

För mig brukar sänkningen kunna komma både några dagar innan mens och samma dag. Men måste hålla med om att din kurva ser lite lustig ut.

• Zora

Jag tycker din kurva är ovanligt hoppig efter Äl, min brukar hålla sig på ganska så jämn nivå fram till mensen. Bifogar några av mina tidigare kurvor så du ser vad jag menar.

• Zora

Ja fast den tycker jag ser mer normal ut Men det är nog febern du hade som ställer till det tror jag

• Zora

Jag tar också printscreen i FF appen och lägger in bilden via familjelivs app.

Jag skulle rekommendera en temp man använder i munnen som har två decimaler. Har dock hört att det inte är nödvändigt med två decimaler så det gör man kanske som man vill. Tips är att alltid lägga termometern på samma sida och under tungan långt in för annars kan tempen diffa för mycket eftersom man kanske sover med öppen mun och temperaturen skiftar ju då endel i munnen. Under tungan blir det en mer jämn temp.

• Zora
    Iskristall skrev 2014-10-03 20:57:07 följande:

Tack Venne! Men har ingen aning om hur man tar en printscreen på mobilen

Svar på tråden Tempar/Fertility friend