Slicka orakad fitta
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Orakad fitta är oren, ofräsch och luktar äckligt !!
Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet.
När man rakar fittan bildas små sår som drar till sig virus och bakterier, hår är ju det som skall hålla dessa borta.
Vi har gjort en trend av att raka oss, men all kroppsbehåring har en funktion
Om du inte gillar lukten av fitta måste du dessvärre vara bög
Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet
Mitt ex fitta luktade illa när hon inte rakade sig. Hon hade alltid någon sorts bakteriell obalans även om hon inte rakade sig och paradoxalt nog blev rakningen ett sätt få bort lukten från det (i alla fall tillfälligt, när hon var nytvättad).
Min nya kvinna har full buske och luktar underbart.
När man rakar fittan bildas små sår som drar till sig virus och bakterier, hår är ju det som skall hålla dessa borta.
Vi har gjort en trend av att raka oss, men all kroppsbehåring har en funktion
Om du inte gillar lukten av fitta måste du dessvärre vara bög
Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet.
Det naturliga är det bästa, kvinnor skall ha hår överallt där det växer hår. Så hett.
Precis som TS säger så är orakad mus det goaste.
Det naturliga är det bästa, kvinnor skall ha hår överallt där det växer hår. Så hett.
Precis som TS säger så är orakad mus det goaste.
I mitten av 80-talet när jag blev sexuellt aktiv fanns knappt rakade fittor ens på film.
Min dåvarande körde hårborttagning och det var väl ok men mumsade lika gärna på det håriga orginalet.
Senare fick jag chansen att som förspel raka mina kvinnor och sparade alltid en trekant eller landningsbana. Rena läppar men gärna lite hår på toppen.
Smakar gott, luktar gott och ser väldigt bra ut.
Där man är finns inget hår ialla fall så för min del har det aldrig spelat roll om det funnits buske eller inte. Jag tycker en buske är sexigt. Det är kvinnligt på nåt sätt...en symbol.
ett redigt buskage som liknar blåstång ska det vara, helst med en klitta stor som Zlatans näsben så att man inte kan träffa fel. Kanske rödmarkerad? först då är förhållandet jämställt. gärna moppemush och basröst till. kan även tänka mig att slicka en hårig armhåla. håret fyller nämligen en funktion inte minst i baken som stötdämpare om det går för fort