• Anonym (Sugen)

Slicka orakad fitta

Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?

• Svar på tråden Slicka orakad fitta
  • Anonym (äcklig !!)

Orakad fitta är oren, ofräsch och luktar äckligt !!
    Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet. 

• Anonym (Natur)

När man rakar fittan bildas små sår som drar till sig virus och bakterier, hår är ju det som skall hålla dessa borta.

Vi har gjort en trend av att raka oss, men all kroppsbehåring har en funktion

Om du inte gillar lukten av fitta måste du dessvärre vara bög

Anonym (äcklig !!) skrev 2017-02-08 09:06:07 följande:

Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet

• boomstar
    GArvin74 skrev 2017-02-07 19:43:09 följande:
    LOL!! vad du va bitter, inte fått något på länge ?? :D
    Haha, inte bitter. Får fitta så det räcker :) Men svårt hålla mig för skratt om jag skulle hamna i säng med sån där frisyr (streck, liten triangel). Har bara hänt någon enstaka gång på 90-talet. Men både rakat och naturligt är ju vanligt. Rakat var vanligare för 10-20 år sen. Nu börjar allt fler kvinnor ha naturligt hår vilket jag gillar.
  • Anonym (991022)

Mitt ex fitta luktade illa när hon inte rakade sig. Hon hade alltid någon sorts bakteriell obalans även om hon inte rakade sig och paradoxalt nog blev rakningen ett sätt få bort lukten från det (i alla fall tillfälligt, när hon var nytvättad).

Min nya kvinna har full buske och luktar underbart.

• boomstar
    Anonym (Natur) skrev 2017-02-08 09:38:53 följande:

När man rakar fittan bildas små sår som drar till sig virus och bakterier, hår är ju det som skall hålla dessa borta.

Vi har gjort en trend av att raka oss, men all kroppsbehåring har en funktion

Om du inte gillar lukten av fitta måste du dessvärre vara bög

Ja, precis! Vad kommer den här envisa idéen om att det skulle vara ofräscht med hår? Det är väl ingen som tycker det är oooooofräscht med hår på huvudet och renligare med rakat huvud. Eller utan ögonbryn. För att inte tala om skägg.

Hårbeväxning är en sak. Renlighet är en annan sak. Är man inte renlig är man ofräsch. Med eller utan hår.

Och precis som "natur" invänder; utslag och små blämmor som hos vissa bildas runt alla hårsäckar vid flitig rakning är om något ofräscht.
  • Anonym (?)
    boomstar skrev 2017-02-08 10:22:46 följande:
    Ja, precis! Vad kommer den här envisa idéen om att det skulle vara ofräscht med hår? Det är väl ingen som tycker det är oooooofräscht med hår på huvudet och renligare med rakat huvud. Eller utan ögonbryn. För att inte tala om skägg.

Hårbeväxning är en sak. Renlighet är en annan sak. Är man inte renlig är man ofräsch. Med eller utan hår.

Och precis som "natur" invänder; utslag och små blämmor som hos vissa bildas runt alla hårsäckar vid flitig rakning är om något ofräscht.
    Kan tänka mig att det beror på placeringen av håret. Många har flytningar, alla kissar och bajsar. Är man nere med ansiktet där nere är man antagligen mycket medveten om detta och att ha det "rent" genom att ta bort håret kanske gör att den som slickar känner sig säker på att inget av ovanstående sitter kvar i eller under håret. Hade nog varit samma om vi istället gillade att slicka armhålor.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (äcklig !!) skrev 2017-02-08 09:06:07 följande:

Tyvärr men bara perversa som gillar orenhet. 

Min dams är inte oren, inte ofräsch och luktar inget. Hon har hår. Alltså har du fel om du menar att det är en generell sanning. Tvärtom  är det troligen så att det är större risk för vissa infektioner o svamp bland helrakade-anser vissa gynekologer. Därmed inte sagt att alla helrakade får de problemen. Hon tycker å sin sida att det är trevligt att jag har naturligt lite förhud på penis i stället för längre . Hon gillar den lite naknare snoppvarianten vid oralsex, fast även killar med mer hud kan förstås tvätta sig innan sex , o hon hade inte valt bort mig eller anklagat mig för ofräschhet om jag haft mer hud, men hon  gillar oralsex mer med mig än vissa tidigare partners sade hon.
  • Anonym (Mmmmm)

Det naturliga är det bästa, kvinnor skall ha hår överallt där det växer hår. Så hett.

Precis som TS säger så är orakad mus det goaste.

• Anonym (Peter)
    Anonym (Mmmmm) skrev 2022-01-24 16:49:03 följande:

Det naturliga är det bästa, kvinnor skall ha hår överallt där det växer hår. Så hett.

Precis som TS säger så är orakad mus det goaste.

Inte alls på långa vägar
  • Anonym (Jahaja)

I mitten av 80-talet när jag blev sexuellt aktiv fanns knappt rakade fittor ens på film.
    Min dåvarande körde hårborttagning och det var väl ok men mumsade lika gärna på det håriga orginalet.
    Senare fick jag chansen att som förspel raka mina kvinnor och sparade alltid en trekant eller landningsbana. Rena läppar men gärna lite hår på toppen. 
    Smakar gott, luktar gott och ser väldigt bra ut.

• Anonym (ooo)

Där man är finns inget hår ialla fall så för min del har det aldrig spelat roll om det funnits buske eller inte. Jag tycker en buske är sexigt. Det är kvinnligt på nåt sätt...en symbol.

• Anonym (Mannen)

ett redigt buskage som liknar blåstång ska det vara, helst med en klitta stor som Zlatans näsben så att man inte kan träffa fel. Kanske rödmarkerad? först då är förhållandet jämställt. gärna moppemush och basröst till. kan även tänka mig att slicka en hårig armhåla. håret fyller nämligen en funktion inte minst i baken som stötdämpare om det går för fort 

Svar på tråden Slicka orakad fitta