• boomstar

Slicka orakad fitta

Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.

• boomstar
    GArvin74 skrev 2017-02-07 18:40:49 följande:

Jag förderar, som många andra, helrakad fitta. Men välansad funkar oxå, Liten hårsträng på blygdläpparna och rakad triangel.... det är nog mer sexigt än helrakat ;)

haha, sämst är en sån där 90-tals sträng eller triangel. För att det är så löjligt!

Nej, helst helt naturlig behåring (eller möjligtvis lite saxklippt om det blir för långt bara)

näst helst rakad om det nu absolut ska vara onaturligt.

sist fjantfrisyr (sträng el liten triangel)
  • boomstar
    GArvin74 skrev 2017-02-07 19:43:09 följande:
    LOL!! vad du va bitter, inte fått något på länge ?? :D
    Haha, inte bitter. Får fitta så det räcker :) Men svårt hålla mig för skratt om jag skulle hamna i säng med sån där frisyr (streck, liten triangel). Har bara hänt någon enstaka gång på 90-talet. Men både rakat och naturligt är ju vanligt. Rakat var vanligare för 10-20 år sen. Nu börjar allt fler kvinnor ha naturligt hår vilket jag gillar.
  • boomstar
    Anonym (Natur) skrev 2017-02-08 09:38:53 följande:

När man rakar fittan bildas små sår som drar till sig virus och bakterier, hår är ju det som skall hålla dessa borta.

Vi har gjort en trend av att raka oss, men all kroppsbehåring har en funktion

Om du inte gillar lukten av fitta måste du dessvärre vara bög

Ja, precis! Vad kommer den här envisa idéen om att det skulle vara ofräscht med hår? Det är väl ingen som tycker det är oooooofräscht med hår på huvudet och renligare med rakat huvud. Eller utan ögonbryn. För att inte tala om skägg.

Hårbeväxning är en sak. Renlighet är en annan sak. Är man inte renlig är man ofräsch. Med eller utan hår.

Och precis som "natur" invänder; utslag och små blämmor som hos vissa bildas runt alla hårsäckar vid flitig rakning är om något ofräscht.
Svar på tråden Slicka orakad fitta