• Anonym (Sugen)

Slicka orakad fitta

Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?

• Svar på tråden Slicka orakad fitta
  • Anonym (L)

Om fittan luktar tvål eller inte beror nog på huruvida man just tvättat sig, inte om man är rakad eller ej.

• Anonym (Milfhunter)

Festen är inte över föränn man smakat skäggbiffen......som en viss låt gick.
    Jag föredrar hyvlat med porrtoffs/ sträng högst upp.

• Anonym (Kille)

Orakat går bort för mig! Pubishår i munnen och bara känslan av att slicka på hår går bort.

Nej brudar, raka fittan! :)

• JagMan

Orakad eller rakad fitta spelar ingen roll, slickar och går igång på de iaf Mums

• Sugen01

Föredrar rakat,,tänder mer på rakad

• Anonym (L)
    Anonym (Kille) skrev 2013-11-22 18:48:26 följande:
    Orakat går bort för mig! Pubishår i munnen och bara känslan av att slicka på hår går bort.

Slicka på hår? Vart slickar du då egentligen? Man brukar nämligen inte ha hår varken på klitoris, inre blygdläpparna eller kring slidmynningen. Tror inte så många njuter av att bli slickade på venusberget..
  • LonelyWolf

Svårt att uttala mig kring detta då jag aldrig har slickat någon som är rakad. Men jag skulle väldigt gärna vilja svara på frågan. Så finns det någon som vill hjälpa mig att bedöma, hör av dig  Drömmer

• Anonym ((Håller med))
    Anonym (Kille) skrev 2013-11-22 18:48:26 följande:

Håller helt med! (Kvinna och hetero :))
  • Anonym (Kille)
    Anonym (L) skrev 2013-11-22 19:24:31 följande:
    Slicka på hår? Vart slickar du då egentligen? Man brukar nämligen inte ha hår varken på klitoris, inre blygdläpparna eller kring slidmynningen. Tror inte så många njuter av att bli slickade på venusberget..

Jag vet inte om du slickar fitta eller ej själv men går du ner på en tjej med buske så brukar det nästan alltid komma hår i munnen. Sen slickar jag inte på bara på venusberget men jag brukar slicka/kyssa/nafsa runt fittan det är inte så långt till hår från mynningen el klitoris. Skulle faktiskt tro att min tunga är bredare än streckan klitoris-pubishår faktiskt.

Nej jag gillar rakade brudar där man slipper hår i munnen.
  • Anonym (Kille)
    Anonym ((Håller med)) skrev 2013-11-22 20:18:10 följande:
    Håller helt med! (Kvinna och hetero :))

Härligt!:)
Svar på tråden Slicka orakad fitta