• Anonym (Sugen)

Slicka orakad fitta

Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?

• Svar på tråden Slicka orakad fitta
  • Anonym (tycker)
    boomstar skrev 2017-02-07 18:07:58 följande:

Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.

håller precis med.
  • Anonym (Anabolakillen)
    boomstar skrev 2017-02-07 18:07:58 följande:

Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.

Tycker du att en man ska raka pungen också när du tar bananen i mun?
    Riktiga fikusar här som vill slicka fitta som passiva homos, inte konstigt att tjejer inte respekterar dessa män.
  • GArvin74

Jag förderar, som många andra, helrakad fitta. Men välansad funkar oxå, Liten hårsträng på blygdläpparna och rakad triangel.... det är nog mer sexigt än helrakat ;)

• boomstar
    GArvin74 skrev 2017-02-07 18:40:49 följande:

Jag förderar, som många andra, helrakad fitta. Men välansad funkar oxå, Liten hårsträng på blygdläpparna och rakad triangel.... det är nog mer sexigt än helrakat ;)

haha, sämst är en sån där 90-tals sträng eller triangel. För att det är så löjligt!

Nej, helst helt naturlig behåring (eller möjligtvis lite saxklippt om det blir för långt bara)

näst helst rakad om det nu absolut ska vara onaturligt.

sist fjantfrisyr (sträng el liten triangel)
  • GArvin74
    boomstar skrev 2017-02-07 19:28:47 följande:
    haha, sämst är en sån där 90-tals sträng eller triangel. För att det är så löjligt!

Nej, helst helt naturlig behåring (eller möjligtvis lite saxklippt om det blir för långt bara)

näst helst rakad om det nu absolut ska vara onaturligt.

sist fjantfrisyr (sträng el liten triangel)
    LOL!! vad du va bitter, inte fått något på länge ?? :D
  • Hårfagre

Vad är problemet ? Själv skulle jag bli själsglad om jag bara fick tillfälle att silcka fitta. låt inboxen glödga :)

• Anonym (VV)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2017-02-07 18:34:19 följande:
    Tycker du att en man ska raka pungen också när du tar bananen i mun?
    Riktiga fikusar här som vill slicka fitta som passiva homos, inte konstigt att tjejer inte respekterar dessa män.
    Ska du förpesta denna tråd också!
    Det possitiva med dina inlägg är väl att alla ser vad anaboler gör med människan!
  • Volkheim
    Anonym (tycker) skrev 2017-02-07 17:57:55 följande:
    Tycker det är snyggast o 6-igast med tjejer som har hår, Skulle den jag älskar inte ha det så skulle jag förstås älska henne ändå.

Självklart ligger känslorna inte i sin partners könsbehåring. =)
    Om någon tycker det, är den personen inte ämnad för ett förhållande.

• Macke91

Hårigt är helt klart bäst, tjejen trimmar sin fitta lite lätt ibland och rakar liksom vid blygläpparna men resten är kvar, har inga som helst problem med det, oftast är det hon som känner sig ofräsch och vill trimma det lite själv, nån gång hjälper jag till men bara lite på längden då;)

Älskar att ligga och känna hennes håriga fitta, få dra lite i håret. Helt annan känsla, :) Sen var det nån som nämnde att slicka rumpa också, och det är ju jäkligt najs. Liksom bara glida över dit lite lätt ;)

• JagMan

Älskar att slicka fitta, länge och ordentligt ...

Rakade eller håriga spelar ingen roll

Svar på tråden Slicka orakad fitta