Slicka orakad fitta
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.
Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.
Jag förderar, som många andra, helrakad fitta. Men välansad funkar oxå, Liten hårsträng på blygdläpparna och rakad triangel.... det är nog mer sexigt än helrakat ;)
Jag förderar, som många andra, helrakad fitta. Men välansad funkar oxå, Liten hårsträng på blygdläpparna och rakad triangel.... det är nog mer sexigt än helrakat ;)
Vad är problemet ? Själv skulle jag bli själsglad om jag bara fick tillfälle att silcka fitta. låt inboxen glödga :)
Självklart ligger känslorna inte i sin partners könsbehåring. =)
Om någon tycker det, är den personen inte ämnad för ett förhållande.
Hårigt är helt klart bäst, tjejen trimmar sin fitta lite lätt ibland och rakar liksom vid blygläpparna men resten är kvar, har inga som helst problem med det, oftast är det hon som känner sig ofräsch och vill trimma det lite själv, nån gång hjälper jag till men bara lite på längden då;)
Älskar att ligga och känna hennes håriga fitta, få dra lite i håret. Helt annan känsla, :) Sen var det nån som nämnde att slicka rumpa också, och det är ju jäkligt najs. Liksom bara glida över dit lite lätt ;)
Älskar att slicka fitta, länge och ordentligt ...
Rakade eller håriga spelar ingen roll