Slicka orakad fitta
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?
Slickar gärna... Hår är inte per automatik ofräscht på något sätt men jag är väldigt känslig för att få det i munnen. Kan få kväljningar och så och det vill man ju inte få vid sånna tillfällen.
Men det är väl inte direkt så att det behöver vara helrakat heller och det är dessutom skillnad på hår och hår :) Kan inte dra samma över en kam.
visst är det fittans doft som gör det så skönt att slickai den!
vill absolut ha den orakad!
On topic:
Fittan är hårig naturligt, så jag har inget emot att slicka det, det skall helst inte vara nyduschad men inte för ofräsch, alltså inte duschad på flera dagar, men 1-2 dagar är ok
Off topic:
Mina preferenser är dock, rakad fitta av den enkla anledningen att det är lenare att slicka och ex efter en tränings pass eller en dags arbete innan man duschar, det är ju smaken och aromerna, ett sniff så får jag ståkuk
Så finns det de killar som gillar att slicka anus, men en hårig fitta går tydligen inte, ja man slutar då aldrig att förvånas!
Fitta, vare sig den kommer rakad eller naturlig är underbart att slicka. Likaså kvinnans stjärthål
Rakat är bäst, men lite hår är ju ingen deal breaker.
Visst kan man tända lite på könshår för att det är en naturlig grej. Vildvuxna buskar har jag dock ingen förståelse för.
Men jag har alltid gillat helt rakat bäst, för jag vill se fittan, det är så otroligt hett bara att beskåda den. Håret är inte en del av fittan, precis som kalufsen där uppe inte är en del av huvudet.
Det känns fräschare att slicka en rakad, och man får visst hår i munnen om den är orakad.
Det smakar inte tvål att slicka en rakad. Vem får för sig sådant?
Det är lenare att slicka en rakad.
Hela upplevelsen är helt enkelt sexigare.
Sedan är vi båda för lata för att raka oss regelbundet så vi burkar ansa lätt då och då och får stå ut med det. =/
Samma med butt stuff, fräschare att mumsa i sig rumpan om den är fri från behåring.
Jag säger som någon annan sa (vilket jag själv alltid sagt) hår ska vara på huvudet och ingen annan stans.
Rakat är bäst, men lite hår är ju ingen deal breaker.
Visst kan man tända lite på könshår för att det är en naturlig grej. Vildvuxna buskar har jag dock ingen förståelse för.
Men jag har alltid gillat helt rakat bäst, för jag vill se fittan, det är så otroligt hett bara att beskåda den. Håret är inte en del av fittan, precis som kalufsen där uppe inte är en del av huvudet.
Det känns fräschare att slicka en rakad, och man får visst hår i munnen om den är orakad.
Det smakar inte tvål att slicka en rakad. Vem får för sig sådant?
Det är lenare att slicka en rakad.
Hela upplevelsen är helt enkelt sexigare.
Sedan är vi båda för lata för att raka oss regelbundet så vi burkar ansa lätt då och då och får stå ut med det. =/
Samma med butt stuff, fräschare att mumsa i sig rumpan om den är fri från behåring.
Jag säger som någon annan sa (vilket jag själv alltid sagt) hår ska vara på huvudet och ingen annan stans.
Gillar naturlig behåring bäst på kvinnor. Inte för att det ändrar lukten utan för att det ser snyggare, kvinnligare och sexigare ut.