• Anonym (Sugen)

Slicka orakad fitta

Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?

• Svar på tråden Slicka orakad fitta
  • Anonym (?)
    Anonym (? 2) skrev 2013-11-23 00:49:00 följande:
    Nej blev nåt fel, tänkte säga till Tezz att muslimer ju ofta är helt rakade? Både män och kvinnor. Det är vad jag fått veta/sett iaf, trodde det var nåt kulturellt.
    Min man är muslim, han är inte rakad. Han påstår att när han ber så ska han egentligen vara rakad över hela kroppen (förutom huvudet) men han har aldrig rakat sig, så jag tror det är nån grej han drar till med för att jag ska sluta klaga på att han vill raka armhålorna. Tycker det är skitbögigt med lena armhålor på killar.
  • Anonym (Brun tunga)

Tacka vet jag ett hårigt anus.

• Cecese

Jag är helrakad men inte smakar eller luktar jag bara tvål för det. Visst kanske om jag precis kommer ur duschen ett par minuter innan men då gissar jag att det smakar och luktar lika mycket tvål även om jag skulle ha hår. 
    Jag rakar mej för att jag trivs med att vara slät. Är en mycket skönare känsla både vid sex och onani. 

• villbusa
    Bombe skrev 2013-11-23 00:36:00 följande:
    Att slicka orakad mus ger mig minnen från 80-talet. Man slickade mus och sedan när man börjat knulla det lilla livet så hade man ett fitthår i halsen som man inte kunde bli av med. Att harkla och hosta under akten var på den tiden otänkbart , så det enda man kunde göra var att knulla på tills hon var tillfredsställd för att sedan ursäkta sig för att hämta dricka till båda parter. Sedan knulla på henne igen och då kunna njuta av den härliga stunden . Jag tackar kvinnor / tjejer för en hårlös fitta är det bästa som finns.

Japp bara att slippa harkla upp håren man råkat få i sig gör ju att man tycker det blir så mycket bättre sex med en rakad mus......
  • villbusa
    Cecese skrev 2013-11-23 23:23:23 följande:
    Jag är helrakad men inte smakar eller luktar jag bara tvål för det. Visst kanske om jag precis kommer ur duschen ett par minuter innan men då gissar jag att det smakar och luktar lika mycket tvål även om jag skulle ha hår. 
    Jag rakar mej för att jag trivs med att vara slät. Är en mycket skönare känsla både vid sex och onani. 

Underbart att smeka kyssa slicka helrakade musar   mmmmm Tungan ute
  • Noname00

ingen av damerna här som tycker det känns mer när det är rakat och man slickar? :)

• Anonym (Sugen)

Jag har då aldrig lyckats få något hår i halsen under alla dessa år man slickat fitta.men kanske få man uppleva det också, för ikväll då ska jag slicka min underbara håriga fitta som min fru har.Längtar redan efter denna underbara fitta:)

• skoladan
    Anonym (Tezz) skrev 2013-11-22 21:49:33 följande:
    Jag är alltid rakad, har aldrig haft en buske och skulle aldrig ens tänka tanken av att låta min man slicka mig om jag hade haft en buske. Jag hade fan blivit orolig ifall jag hade kvävt honom mer än att njuta av stunden. Hår har man på huvudet inte på musen! Många muslimska tjejer har det, har alltid undrat varför?? Hemskt när dom har mens och allt fastnar i håret liksom :S

Det är precis tvärtom. Muslimska män och kvinnor har rakat bort kroppsbehåring sedan urminnes tider. Det ingår i relgionsutövningen. Det är svenska kvinnor och män som börjat med rakning de sista 10-20 åren.
Svar på tråden Slicka orakad fitta