November bebisar 2013 följas åt fram till BF?
Hej! tänkte att vi kunde följas åt fram tills bebisen kommer? tips och råd, symtom krämpor ja allt!
Jag har BF 21 november med mitt första barn, har haft en jätte bra graviditet! ingen halsbränna, inga cravings, inga vattensamlingar, ingen foglossning, ja har klarat mig helt enkelt.
Jag har ca 3 veckor kvar och börjar bli såååå otålig!! vill ha bebis nu! har börjat fått "mensvärk" sen 4 dagar tillbaka som kommer och går i toppar, värk i rygg och ett tryck neråt. Jag blir knäpp av å vänta tror hela tiden att det är något på gång. har köpt hallonbladste å få se om det ger något före, under och efter förlossningen. började faktiskt få förvärkarna efter jag började dricka det ( 4 dagar sen)... så vet inte om de är teet eller inte. önskar verkligen att bebisen kommer tidigare är så rädd att den ska växa på sig å vara stor... har för övrigt varit väldigt liten hela graviditeten men man vet ju aldrig.. min sambo vägde 5000g när han kom ut =/ å jag vägde 3600g.. så man vet aldrig! "hen" får gärna väga 2900g =P lagomt. Så nog pratat om mig! Berätta hur ni haft/har det tips å råd å ja allt ni kommer på! skulle vara såå kul å se hur de blir för var och en!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-03 17:30
glömde skriva att jag är i vecka 38 (37+2) =D