Inlägg från: Elin8401 |Visa alla inlägg
  • Elin8401

November bebisar 2013 följas åt fram till BF?

Hej ja e beräknad den 25

Slemproppen har lossnat i 3omgångar.

1g i förrgår då va den genomskinlig

Å 2g i går då va den gulaktig... Men inget idag.. Har molande värk i svanken å som mensvärk fram.. Har haft lite förvärkarna men inga regelbundna å inga jätte starka..

Nu hoppas ja att h*n vill titta ut snart

• Elin8401

V 39 idag =)
    Å besök hos bm.
    Hjärtljuden:140
    Sf-mått: 36
    Bt:120/80
    Bv: 125

Allt såg bra ut som vanligt å nu e våran skatt helt fixerad =)
    Berätta att slemproppen börjat lossna å då sken hon upp =)
    Tog me  mej en tensapparat idag.
    En del förvärkar idag å 1 som verkligen kändes!!!! Å den kändes mer som en förvärk...
    Me ingen mer sådan sen...'
    Gick ut å gick på en promenad  å sedan gick ja å mockade å hoppades på att det skulle komma mera... Men icke sa nicke...

• Elin8401

Har haft världens förvärkar inatt... Fick ta alvedon så släppte det efter ca 45 min.
    Idag fick ja en jätte värk som höll i sig ca 2min, J*v*lar va ont det gjorde!!!
    Försökte andas så djupt ja bara kunde... Mne det va inte lätt fick ta 2 alvedon
    men det ville inte släppa helt.. 1 timme senare kom nästa värk men inte så stark som den andra så lite hjälpte nog alvedonen...

Så nu får vi se hur det hela slutar =)
    Förväntansfull medans ja vet att det kan dröja veckor innan det händer något

• Elin8401
    Mli242 skrev 2013-11-13 20:55:54 följande:
    i söndags natten till måndag kl 01 gick vattnet. värkarna kom direkt efter med 5 min mellan. blev en lång och jobbig förlossning som slutade med snitt. men nu är hon här! 07.01 i tisdags kom tösen ut. vägde 3000 kg ocg 48 lång! lycka till alla nu! 

ÅÅÅ grattis tjejen!!
    Mys å njut nu!!
  • Elin8401

Den 19 nov  kom våran prinsessa till värleden
    2910gram och 48 cm lång.

Åkte in kl 21.00 på måndag kväll
    kl 8.39 på tis morgon tittade honn ut

1v innan beräknad bf =)

Svar på tråden November bebisar 2013 följas åt fram till BF?