Inlägg från: josefyyyn |Visa alla inlägg
  • josefyyyn

November bebisar 2013 följas åt fram till BF?

10 dagar kvar till bf, är sååå rastlös och otålig! Så fort jag får förvärkar så tror jag att det är på g men sen försvinner det efter en stund.. elaka bebis som bara luras :( är så less på att vara gravid nu!

• josefyyyn

Haft sjuka förvärkar i helgen, regelbundna och riktigt elaka i flera timmar sen har de bara klingat av. Båda gångerna efter sex (som vi aldrig annars har längre) så färdknäppen verkar fungera för min kropp i alla fall ;) Var hos bm idag som kände på tappen, den är nu mjuk, förkortad och något öppen. Verkar som att det kan bli en bebis ganska snart! :) hoppas till helgen i alla fall.

• josefyyyn
    je3ssica skrev 2013-11-12 19:26:44 följande:
    Åh vad roligt! Kan man bara be barnmorskan känna på tappen? Ska dit på torsdag nämligen och är nyfiken på hur det ligger till, har haft lite förvärkar till och från så :p

Jag berättade om mina värkar och att jag knappt fått sova så jag bad henne att ta en snabbkoll. Tror det är väldigt olika från mvc till mvc men fråga om du ändå ska dit!!! :)
  • josefyyyn

Den 23 kom vår lilla sessa Tilia, 3800g och 53cm. Lycka till alla som ännu inte fått :)

Svar på tråden November bebisar 2013 följas åt fram till BF?