Inlägg från: je3ssica |Visa alla inlägg
  • je3ssica

November bebisar 2013 följas åt fram till BF?

Jag är också beräknad 21/11, bebisen är fixerad och har varit det sedan besöket hos barnmorskan 17/10. Ska dit nu på torsdag igen så blir spännande att se vad hon säger då. Tycker att bebisen kan få kika ut redan nu :)

• je3ssica

Åh vad roligt! Kan man bara be barnmorskan känna på tappen? Ska dit på torsdag nämligen och är nyfiken på hur det ligger till, har haft lite förvärkar till och från så :p

• je3ssica
    josefyyyn skrev 2013-11-12 19:39:59 följande:

Jag berättade om mina värkar och att jag knappt fått sova så jag bad henne att ta en snabbkoll. Tror det är väldigt olika från mvc till mvc men fråga om du ändå ska dit!!! :)
    Okej, ja det ska jag absolut göra då! 
  • je3ssica

Åh vad roligt grattis!! 
    Själv är jag BF+5 idag, ska till BM på torsdag för att göra hinnsvepning så vi hoppas på bebis till helgen!  

• je3ssica
    Ikkaa skrev 2013-11-30 00:23:25 följande:

Hittade denna tråden å läser, såå mysigt, jag längtsr till min skrutt verkligen huuur mycke som helst !! :).
    Hoppas ni alla mår bra, och har alla fått, eller hur går det för er :)?

Jag är inne på bf+10 nu och det går riktigt segt. Har ställt in mig på igångsättning nu, ska på kontroll 6/12 och då planera in ett datum för igångsättning.
  • je3ssica
    maggie84 skrev 2013-12-01 13:03:20 följande:

Åh, bf + 10, förstår att det är segt! :(
    Sätter de igång 14 dagar efter beräknat bf hos dig också?

Ja det gör dom, eller ska dit på kontroll då och så bestämmer dom ett datum beroende på hur läget är så förhoppningsvis blir jag väl igångsatt i nästa helg! :)
  • je3ssica

I lördagsnatt kom äntligen vår lilla prins till världen! Jonathan 4085g och 52cm lång, världens finaste kille! <3

Svar på tråden November bebisar 2013 följas åt fram till BF?