Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-03-16 17:47:21 följande:

Varför hotar och misshandlar SvP och SMR antirasister? Till och med ungdomar råkar illa ut.
    Och varför försöker du med flera osynliggöra det?

Milisgrupper i Tyskland på 1920-talet drog runt och misshandlade och sköt "rödingar". Det är exakt vad som händer nu.

Rödingarna stannar inte vid nazister, de misshandlar även liberaler. En anhängare fick sedan detta i sin brevlåda:
    "Som du antagligen vet så misshandlades två medlemmar i ditt parti efter torsdagens distriktsmöte. Detta var endast en liten försmak på vad som kommer att hända om ni gör några fler försök att etablera er i Eskilstuna. Vi kommer aldrig att acceptera liberal politik eller andra angrepp på arbetarklassen, och detta kommer inte att passera er obemärkt förbi.

Vi ger er nu en chans att lägga ner all politisk verksamhet. Om ni inte gör detta kanske just du blir nästa person att bli fysiskt påmind om konsekvenserna av att bedriva en arbetarfientlig politik."

Antifascistisk Aktion

"Osynliga partiet" gav sig på flera av centerpartiets lokaler.
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-16 18:19:01 följande:

Och som vanligt när nazister anklagas för våld så måste såna som du påpeka att de på andra sidan är dumma också.
    Varför?

Eftersom det är så djävla enkelriktat från er rödingar, är man inte röding och går hand i hand  i era förbannade fackeltåg tillsammans med syndikalister, Revfrontare och annat slödder är man automatiskt en dödsknarkarnazist.

Däremot är det så gott som dödstyst när rödingarna ger sig på andra än nazister. T.ex harmlösa ungdomar som "tror på ett samhälle där individerna ges makten över sina egna liv". Det är varken "självförsvar" eller antirasism.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-16 18:39:18 följande:

Nejdå, det är inte tyst. Det kallas journalistik när riktiga händelser rapporteras. Alla attentat mot antirasister, skolor och religiösa lokaler ses enligt "nationalisterna" som fejkat.
    Så länge de inte har något bevis så kan de fortsätta med sina "egna upplevelser à la Åkesson" och tro att någon enda icke indoktrinerad människa ska lyssna på det.

Skit i nationalisterna nu och fundera på vad centerpartister och liberaler har gjort rödingarna för ont.
  • Rataxes
    nihka skrev 2014-03-16 18:29:32 följande:
    SD vill ta bort lagen som hindrar folk från att ostraffat säga saker som vissa SDare säger som "negrer är som slöa apor" och "mänskligt avfall".

Ja, jag får verkligen hoppas att det bara är SD som vill det.

Står det här i partiprogrammet eller är det ytterligare ett exempel på sådant du tidigare presenterat som SDs agenda utanför partiprogrammet?

"You cannot have a situation in a liberal democracy in which the expression of an opinion is rendered unlawful because somebody else finds it offensive or insulting."

Jag håller med.

• Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-16 19:03:51 följande:

Vad har feministerna gjort er för ont?

Er? det går bra att dua mig.
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:12:17 följande:
    Vilka är de där "rödingarna"? Om du tänker dra alla i vänstern över en kam kanske du inte ska protestera om vi drar SD över samma kam som andra högerextrema partier.

Jag är inte ett dugg intresserad av hur du kategoriserar SD.
  • Rataxes
    nihka skrev 2014-03-16 19:18:34 följande:
    Klart du gör. Du vill tydligen antingen själv säga att "negrer är som slöa apor" eller "mänskligt avfall" eller höra någon annan säga det lovligt. Du kan redan nu åtnjuta denna form av "liberal democracy" på Avpixlat tillsammans med likasinnade. Ödsla nu inte mer tid här utan bege dig dit.

Vill någon idiotförklara sig själv med att säga  "negrer är som slöa apor" så varsågod, det säger nog allt om personen ifråga. Har du läst något jag skrivit som kan hamna i den kategorin?
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:19:00 följande:
    Är man? Vem har sagt det? Jag vet att ni SD-fantaster har den synen på omvärlden, det ser man på alla fina ord de har för svenskar som inte röstar som dem, men nej, den absoluta majoriteten vänsterfolk är helt okey med andra demokratiska, toleranta grupperingar såsom liberaler, konservativa etc. Kanske inte bundisar med dem, men politiska åsikter brukar kunna dela upp folk, men det är knappast vardag att vänsterfolk begår hatattacker på liberaler.

Intressant nog är SD-fansen däremot väldigt hatiska mot både liberaler och konservativa, även om vänstern verkar ha en särskild plats i deras hjärta - ironiskt nog då de samtidigt säger sig hylla Per Albin och folkhemmet.

Var har jag skrivit att jag är SD-fantast? varsågod och visa!
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:50:36 följande:
    Du försvarar dem med näbbar och klor, så det är inte direkt långsökt att dra den slutsatsen?

Varsågod att visa.
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 20:00:00 följande:
    Tryck på "Visa endast" på dig själv och läs.

Gjorde det nyss, har du gjort samma sak? Vad hittade du?

Det enda jag hittade som med god vilja skulle kunna tolkas som SD stöd var ett ifrågasättande av Ekeroths mammas kriminalitet och arvssynden därav.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?