Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-03-17 09:57:21 följande:
    Ah nu förstår jag än mer varför vissa vill plocka bort brottet hets mot folkgrupp, speciellt när man läser sån här ren och skär rasism:
    wp.me/p2oCcR-3AW
    Dags för Sverige att visa att vi är en rättsstat!
    Vi som är någotsånär normalpuckade genomskådar ju sådana insändare liksom foliehattarna som hejar på i kommentarsfälten. De som har problem med detta av någon anledning, exempelvis beroende på kretinism, är väl de som högljutt skriker efter censur.
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-17 11:04:46 följande:

Vad finns det att genomskåda? När någon skriver som det här inlägget på avpixlat så går det inte att tolka på annat sätt än ren rasism.
    Vill någon exponera sig som fullblodsidiot genom att publicera sånt svammel så är det upp till dem. Det är inte förbjudet att vara extremt korkad.
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-17 15:17:49 följande:

Nej men snarare är det förbjudet att skriva på det sättet, enligt svensk lag. Det är på tiden att Ekerots och Dagerlinds inblandning i den rasistiska sajten utreds. Förhoppningsvis görs det nu.
    Varför inte argumentera emot istället för att gråtande springa och polisanmäla?
  • Rataxes
    Enter Sandman skrev 2014-03-17 18:09:38 följande:

Bra gjort av skolan.
    Svensk skola står för totalt motsatta värderingar än vad sd, gör.
    Sd:s värderingar har inget i vårt utbildningsväsen att göra.
    Man kan inte både ha kakan kvar och äta upp den, står man för inhumana värderingar ska man naturligtvis inte tro att man kan få jobba med människor sen.
    Nån jävla måtta får det ändå lov att vara.
    Åsiktsregistrering, är inte det något nazistiskt?
  • Rataxes
    themia skrev 2014-03-17 18:30:04 följande:
    Åsiktsregistrering?
    Ja, förstår du inte ordets innebörd?
  • Rataxes
    themia skrev 2014-03-17 18:42:26 följande:
    Jo, det var just därför jag ställde mig frågande. Så jag bollar tillbaka din fråga.
    se 8915
  • Rataxes
    themia skrev 2014-03-17 20:38:40 följande:
    Alltså, om man nekar någon att komma in pga hens åsikter, så det också en åsikt och möjligen en attityd, men det är absolut inte åsiktsregistrering.

Registrera betyder: införa i register; notera; skriva upp osv

Att någon drabbas av yrkesförbud pga sitt politiska engagemang är alltså inte en form av åsiktsregistrering... Okej...
  • Rataxes
    sjuttiofemman skrev 2014-03-17 22:25:31 följande:

Ungefär lika givande som att resonera med terroristen breivik, såna personer måste samhället skyddas från.

ja, sätt munkavle på alla dumskallar så försvinner nog deras åsikter...
  • Rataxes
    jaghopparhögt skrev 2014-03-18 00:26:49 följande:
    Men killarna i Malmö som mördade bögen de letade upp på QX, de var fanatiska muslimer som hängde i mosken varje dag? Det bör väl räknas som islamistiskt mord?

Sen DNs redaktör som var aktiv syndikalist på 80-talet och mördade en skinnskalle?
    X-team killen i Göteborg som mördades av några från Red and white crew, båda red and white killarna hade varit med i Revolutionära fronten. Dessa bör räknas som vänsterextrema mord.

Peter Mangs var vänsterpartist...
  • Rataxes
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-18 03:10:50 följande:
    Nej, inte nödvändigtvis. Eller skulle du vara okey med att en lärare var öppen med att hen var RF-are? Säg, en lärare på dina barns skola?

Nu är ju RF inte något politiskt parti, snarare ett gäng slagskämpar i klass med SMR, däremot finns det en och annan lärare som tillhör Kommunistiska Partiet och så länge hen klarar av att hålla isär jobb och politik skulle jag inte ha några problem med att hen var lärare till mina barn. Hen kan vara en alldeles utmärkt och kunning lärare.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?