Thomas66 skrev 2014-02-09 22:47:02 följande:
Folk får vara rasister för mig, jag åker inte och jagar folk som har andra åsikter än mig själv .Och tjatet om människan här vad han nu heter 1 tror att han gör det för att provocera er 2 Tycker att flera här kör med ungefär samma generaliseringar så jag blir inte speciellt upprörd av det. Nä du ser man behöver inte kalla sig för massa saker, utan man kan vara en rätt sund människa ändå med hyfsat vettiga värderingar.
Om folk får vara rasister för dig betyder det att du står passiv och tittar på när andra utsätts för deras rasism.
Din inställning om "tjatet" om människan här är ett utmärkt exempel på hur någon fegt vänder bort blicken för vidrigheter så länge de själv inte drabbas.
Jag tycker inte det är det minsta sunt med människor som tycker det är "tjatigt" när det påtalas att någon målar upp gruppvåldtäktsscenser där jag är offret. Det finns INGEN mer som kör med generaliseringen att om du inte hatar alla araber och afrikaner så är du en dum och ful kvinna som ska utsättas för överfallsvåldtäkt av vad denna person betraktar som "mänskligt avfall" plus anklagelser om att jag är kvinnan som har förgripit sig på flyktingbarn i Piteå.
Den här person har systematiskt förföljt en rad personer här på FL över åren. Orsaken är att de inte röstar på SD och reagerar på personens rasism och du tycker det är tjatigt. Ja, stackars dig Thomas!