Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Digestive skrev 2014-03-07 15:14:12 följande:

Kan typ se ett Skogsrå framför ögonen, haha.. Sådär giftig där det känns och gäller. Rätt intressant hur kvinnor tenderar att lyckas med kraft utan storlek bättre än män, men som en god vän påpekar "- Är man inte tung i kroppen så får man vara tung i sinnet!". ;)

Även sådant här som önskas bevars hårdare i svensk kultur, angående ålder, för tvärt om med USA:s mesiga "young for ever"-kultur så har ju svensken, speciellt längre bak i tiden, en tendens att hålla ålder högt och med respekt (angående kvinnor främst då, som i mesproppkulturer har något slags "bäst före datum"). Jisses, skulle aldrig våga uppträda respektlöst mot kvinnor i goda år (inte någon kvinna såklart men shit, man kan ju känna sig som en skitunge i vissa kvinnors mäktiga personatmosfär).

Min mamma gav mig smeknamnet Huggormen....säger kanske en del. Och min storasyster Snoken för hon är så snokig....
    Ja man börjar ju bli lite tant. Känns konstigt att man kan säga till vänner: kommer du ihåg för 20 år sen.....och där någonstans kommer man på sig själv och tänker vad fan hände?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-07 17:06:43 följande:
    Profilen har några år på nacken.

Tja, hellre tonåren än i sandlådeåldern... "AMENDURÅ!!!!"-retorik faller så platt liksom.
    Ha ha. Det är bara ta en spade och börja gräva.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-07 17:23:11 följande:
    Mer Philipssons grej det där.
    Jag har barnasinnet kvar och gräver gärna i sanden. Fast det ska vara på en strand utomlands. Livet på en pinne.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-03-07 17:57:38 följande:
    Hehe.. Flört Ja, tiden ger ingen pardon! Dock mäktigt att vandra längsmed vägen.. varje år, ett år rikare!

Haha.. "tant". Återkom om 30 år! Tills dess så gäller allt "dam". Skrattande
    Ja det är inte så hemskt att bli äldre. Fast 40 kanske inte kommer kännas lika kul...
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-03-07 18:26:25 följande:
    Har av någon anledning befriats ifrån åldersångest - men, men, det kanske vänder inom sin tid och kanske med besked också, vem vet. Nu så upplevs bara krämpor och kommande krämpor motvilligt.. det vilar dock lathet bakom det, att då inte förebygga krämpor ordentligt. Aja..

Sämre begagnade axlar 40:- någon? Har ett par semi-plattfötter som söker ny ägare också.. 25:-. Hrm, fynda på!
    Snart är det helg. Blir det nån fäktning?
  • Errol Flynn
    TheNarrator skrev 2014-03-07 19:18:08 följande:
    Han ställde frågan samtidigt som han var orolig för svaret som skulle komma.
    ?

• Errol Flynn
    TheNarrator skrev 2014-03-07 19:31:51 följande:

">Wait for it...
     It´s going to be legendary!
    How I met your mother är inte min favoritserie.
  • Errol Flynn
    puss skrev 2014-03-07 19:42:44 följande:
    men Errol. har du satt lösenord på mig. inboxa mig genast så kan vi fortsäta vårt skapande.

Här är mer min humor. Det här skrattar jag mig fördärvad åt.
  • Errol Flynn
    puss skrev 2014-03-07 19:43:09 följande:
    Errol!! du beter dig inte ok!!
    That´s my name don´t wear it out!
Svar på tråden Varför hatar folk SD?