effemgea skrev 2014-02-09 20:47:51 följande:
I bästa fall naivt, men mer troligt mycket cyniskt att inte ens varna barnet för vad som skulle komma. Mer än 4.000 kommentarer på avpixlat.
Om jag inte minns fel säger hon "Det kändes sm ett stort hål i magen" som en kommentar till när en kille visade vad skribenterna på avpixlat tyckte om henne.
Jag minns att den förtjusande SD-kommunpolitikern som sparade ner Sufferings sörja om negrer och stängdes av idag kallade henne ful, grov och med okvinnliga drag.
Ja, det var uselt av produktionsbolaget att inte varna henne för vad som komma skulle.
Och det är uselt av de sverigedemokrater som inte är rasister att inte reagera på Sufferings återkommande negersvada. Det är så lätt att bara avfärda figuren som en stolle, men Sufferings nattliga uttömningar riskerar att träffa levande människor.
Avpixlat har mycket ont på sitt samvete. Hur man som politiskt parti vill sammankopplas med häxjakt på barn och allt annat osmakligt som skrivs där vet jag inte. Föresten det vill man inte generellt utan det är bara SD som känner sig samhöriga där. Och SvP förstås.
Suffering