FDFMGA skrev 2014-09-11 09:30:55 följande:
Hm, jag har väl inte påstått att jag anmält bejjes inlägg.
Jag kommenterade bara det faktum att han vill att FL ska följa sina regler och att det ju just är detta de gör.
Dina behov att tala om hur FL och hur medlemmarna här ska agera är väl relaterat till ditt stora behov att framstå som fritt tänkande och politiskt inkorrekt.
Du har vid flera tillfällen sagt att du nästan aldrig anmäler något, utan när det länkas till Avpixlat o. dyl. Hann någon annan före med just detta inlägg kan det väl få vara så då, men hade inget hänt hade du din vana trogen garanterat varit där med klickfingret.
Jag kan inte tala om hur folk eller forumansvariga ska agera, det bestämmer de själv. Det enda jag kan göra är att tala om hur jag hade gjort om jag varit i deras ställe. Nu inser jag givetvis att FL har sponsorer och dylikt som säkert utövar tryck vad beträffar politiskt korrekta och politiskt inkorrekta länkningsregler, och det kan man kanske inte göra så mycket åt. Men finge jag bestämma skulle dylik censur helt upphöra, det är korrekt.
Ett lite annat spår, som egentligen inte är ett dugg relevant för just den här subdiskussionen: Researchgruppen, ni vet de där som Expressen samarbetar med när det gäller att hänga ut folk som donerat pengar på fel sätt etc, har enligt uppgift utlyst en belöning på 50 000 kronor till den/de som kan förse dem med Flashbacks medlemsregister. De känns som hyvens och stabila människor, inte sant?
Missförstå mig rätt: jag har inga som helst problem med att exempelvis SD-representanter får stå till svars för att ha skrivit puckade saker på Internet. Det är inte där skon klämmer. Det är i på vilket sätt informationen kommer fram. Det borde gå att få fram utan att anlita ett gäng vänsterautonoma pajasar med rättshaveristtendenser. Och det är klart, blir det för mycket fellänkningar härinne kanske de börjar snoka efter FL:s medlemsregister också.