Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

korp3n skrev 2014-03-02 15:25:12 följande:
    Jag har blivit kallad jävla svenne, jag har blivit kallad för jävla Zigenare och invandrare jävel och parasit osv osv många gånger anledningen var att jag spelade handboll i ett lag från ett visst område i Malmö. Fredagskvälls matcher i Tomelilla och Sjöbo var alltid lika intressanta. Jag är svensk, har som många andra svenskar lite olika nordiskt och tyskt blod i mig.

Jag tog diskussionen med de överförfriskade personerna efter matchen. 

Visst du och jag hade svalt och gått vidare men denna artikel berättar inte om denna neger blivit kallad för jävla neger för tusende gången ch blev trött på att bli kallad så. Då kan jag förstå att han blev trött på det. Det försvarar inte hans beteende att kalla henne helt oprovocerat för jävla svenne, men hon liksom honom hade kunnat polisanmäla honom?
    Tror inte det leder någonvart. Svenskar kan inte utsättas för rasism för vi är inte en minoritet.
    Jag har blivit kallad svennehora otaliga gånger, trots att jag suttit knäpptyst och väntat på bussen. Ett gäng med invandrartjejer som själv gick klädda som gatflickor kommenterade att jag klädde mig som en hora trots att jag hade byxor och skjorta. Jag tror det är mindervärdeskomplex och bryr mig inte nämnvärt. Lycka till i livet med din inskränkta syn och Rinkebysvenska brukar jag tänka.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    korp3n skrev 2014-03-02 15:41:41 följande:
    Men det vet man ju inte förrän man prövat eller hur? Himla trist att du råkat utför sådana kommentarer, det är jäkligt trist, som sagt jag kan relatera jag har blivit kallad för både det ena och det andra, jag valde inte att svälja jag valde att ta diskussionen det har jag alltid gjort. Som när gänget med skinnskallar hoppade på mig och kallade mig för jävla blatte och slog ner mig och sparkade mig i huvudet med sina Dr Martins, för att jag ser ut som blatte. Är som jag skrivit innan helsvensk

Likdant när ett invandrargäng tyckte att det var kul att mucka gräl med mig för att jag inte delade deras mening om hur man skall bete sig.

Eller den svenske pojken som drog kniv mot mig när jag stoppade ett bråk för att han tyckte att jag inte skulle lägga mig i när han misshandlade en annan pojke från ett annat land för den jäveln är inte en människa utan en jävla blatte.

Eller ny nazisten som satte en 22 mm pistol mot min panna för att han trodde att det var en knarklangare som han lurat som knackade på hans dörr på internatet han bodde. 

Jag har polisanmält varje gång och varje gång har de blivit fällda oavsett hudfärg eller tillhörighet. 
    Vad är det för fel på folk???
    Vart bor du som träffar på såna här rötägg?
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-03-02 16:08:11 följande:

Kan verkligen personal med brytning ses som ett slags större problem än underbemaningen i sig? Rätt illa att använda nära och kära som hävstång till alternativ som inte finns men för att spä på åsikter som finns.

Sverige behöver ha motsvarande folktillväxt som immigrationen ger och den käras öde beror på ett allt för bekvämt folk som har inbillat sig att Sverige kan hanteras som det behagar utab minsta konsekvens. Sveriges politiker har fösökt öka den naturliga folkökningen sedan mitten av 60-talet - din föräldrageneration sket i det - deras föräldrar (alltså generationen för den aktuella kära) fick betala priset.

Handling och konsekvens. Orimligt? Se då till att peka ut något av de egentliga problemet - för tro på fan att uporördheten hade haft några extragrader, utifall den nära och kära hade fått lämnats åt sitt öde ensam och med helt undermålig vård.

Jaaa du. Mina föräldrar kanske bara hade råd med 2 barn. Vad vet jag. Varje skattebetalare vet hur jäkla dyrt det är med barn. Hockey och utlandsresor och redan där är du uppe i höga summor.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-02 16:17:58 följande:
    Finns sådana också, Errol. Klart, de brukar kallas "feministiska manshatare", "batikhäxor" och liknande fina epitet av SD-fansen, så...
    Om en kvinna skrev en krönika om att hon blivit kränkt av invandrare så skulle hon vara en batikhäxa? Vad pratar du om?
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-02 17:30:40 följande:
    Jag kan bara inte tycka att svenne låter annat än gulligt. Om någon skulle kalla mig svenne skulle jag le och tänka lite smeknamn på svensk eller Sven kanske.

Om man däremot lägger till hora på vad som helst så är det extremt urban tonårigt eller bara fult. Jag tror inte man får gå runt och kalla någon för hora eftersom det skulle kunna rubriceras som förtal, men frågan är hur långt man kommer med en anmälan om inte hora framfördes i skrift. Att anmäla någon för att de kallar en svennehora tror jag bara på angående det andra ledet. När det gäller negerjävel är det väl däremot första ledet som är laddat och inte det andra. Jämför bara svennejävel med negerhora. Jag känner iaf inte alls att jag reagerar på ettan på samma sätt som tvåan.
    Och det tycker jag är fel. Det ska inte vara mer okej att säga svennejävel. Jag tycker inte svenne låter ett dugg gulligt för jag vet de menar med förolämpningen. Att jag är en äcklig svensk hora som inte är oskuld på bröllopsnatten. Eller så duger svenska tjejer att "knulla sönder" men inte gifta sig med. Som gängvåldtäkten i Marieannelund, de bestämde sig för att åka och hämta en svensk hora som de skulle gemensamt våldta. Fantastisk kvinnosyn.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-02 17:39:45 följande:
    Jag har också tänkt så att det straffar sig, men de kanske plockar fram sina gamla ID-handlingar då. I det läget tycker jag en mycket sträng lagstiftning ska kicka in med exempelvis återbetalning. Det är så fult att utnyttja ett barns rättigheter och dessutom kanske ta ifrån ett annat barn dess möjlighet till hjälp.
    Det kommer inte hända. En hel familj ljög sig in i Sverige. De ljög om sina namn och hemland. När de fått PUT knatade de sedan tillbaka och krävde att få nya pass och idhandlingar i sitt rätta namn. Tror du någon reagerade med bestörtning över att de ljugit? Nej, nya handlingar skrevs ut och de fick sitt namn rättat. Domen finns på nätet. Helt vidrigt.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-02 17:39:45 följande:
    Jag har också tänkt så att det straffar sig, men de kanske plockar fram sina gamla ID-handlingar då. I det läget tycker jag en mycket sträng lagstiftning ska kicka in med exempelvis återbetalning. Det är så fult att utnyttja ett barns rättigheter och dessutom kanske ta ifrån ett annat barn dess möjlighet till hjälp.
    Och dessutom om de bott här i 40 år och närmar sig 65 så kommer allt vara avskrivet och pension kommer glatt betalas ut. Man kan ju hoppas att de inte bara haft ful moral när det gäller att bedra myndigheter utan lite arbetsmoral också.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-02 17:53:09 följande:
    Hahahaha. När någon har påstått jag är arbetslös och går på soc säger jag att jag inte kan kombinera detta med mitt arbete. Jag arbetar alltså.
    Aha. Jag som är lite trög. Inte sovit på 4 dagar pga vab
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-02 18:00:39 följande:
    Som sagt, läs artiklar eller inlägg av som kvinnor skriver om att bli sexistiskt behandlade, så kommer du se en liten svans av SD-fantaster som tycker att "fula feminster ska hålla käften".
    Inte om de blivit illa behandlade av invandrare väl? Då är väl alla glada?
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-02 18:13:18 följande:
    Jag förstår att det finns människor som tar illa upp av att kallas svenne, men jag gör det inte. Man hör ju på rösten och kan läsa av vad avsikten är men ordet i sig gör inget för mig. Svenne änvänds ju också neutralt.
    Ja precis som svarta kallar varandra nigger. Kolla vad som händer om jag som blond och blåögd ropar Yo nigga till en svart man.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?