Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn
    Quintus Zebra skrev 2014-02-28 10:45:14 följande:

Varför är vitpixlande fel då? Varför publicerar Avpixlat bilder?
    Jag arbetar inte på redaktionen på Avpixlat så mina svar skulle inte stämma. Däremot var det någon som länkade till Hanne Kjöllers krönika där hon kritiserade Avpixlat för att inte skriva om den svenska våldtäktsmannen. Här är svaret:

avpixlat.info/2014/02/28/giertta-kjoller-och-hatsajten-avpixlat/

Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-02-28 11:28:15 följande:

För att inte läsa avpixlat så publicerar du många länkar därifrån.
    Var har jag sagt att jag inte läser Avpixlat? Nu har du nog missförstått alldeles. Jag har ju till och med skrivit långa inlägg om att jag blivit åsiktsregistrerad pga mina kommentarer på Avpixlat. Vad var oklart?

• Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-02-28 11:48:24 följande:

Kanske förväxlade dig och Philipsson, ni skriver så lika.
    Må så vara. Dock läser jag inte Exponerat och Fria Tider då de oftast saknar källor. Jag läser alltid källorna och hittills har Avpixlat inte haft fel.
  • Errol Flynn

debatt.svt.se/2014/02/27/svik-inte-fororten-skiten-maste-fram/

Kommentar från artikeln:

Ska man få jobb måste man kunna producera ett värde som motiverar den lön man ska ha. Och har man ingen utbildning, inte talar språket osv, så kan man inte göra det. Då blir det inga jobb. I synnerhet inte i ett land som Sverige där vi har jättehöga krav på både utbildning och jättehög kostnad för att leva. Att ta emot stora grupper lågutbildade människor från kulturer som skiljer sig kraftigt från vår, är att döma dem till livslångt utanförskap. Jag förstår inte hur det kan ses som en god handling? Facit är ju framför oss. Det har ingenting med "invandrare" att göra, utan med att det krävs väldigt mycket för att kunna leva i ett IT-land som Sverige, jämfört med större delen av världen. Hur ska man kunna konkurrera med arbetslösa svenskfödda akademiker som analfabet eller med minimal utbildning och studievana?

• Errol Flynn
    Cal XVI Gustf skrev 2014-02-28 12:09:29 följande:
    USA? 
    Tillbaks till djupaste södern med dem.
  • Errol Flynn
    Politisk härdsmälta skrev 2014-02-28 12:37:12 följande:
    Utomordentligt omdömeslöst. Samtidigt en smula förvånande att Dan Eliasson skulle komma ut som näthatare. Att använda verkets nätsida som plattform för aggressionerna kan heller rimligtvis inte ligga i linje med myndighetens uppdrag.

Visar tyvärr återigen att gränsen för vad som accepteras när det kommer till påhopp mot människor som inte fogar in sig i ledet och tycker som man ska ständigt flyttas framåt på ett obehagligt sätt. 

Bedrövligt.
    Ja än är inte den sista idioten född tyvärr.
  • Errol Flynn
    Quintus Zebra skrev 2014-02-28 14:33:38 följande:
    Jag har inget behov av att se folks hudfärg. Har du? ag har inget behov av att se folks hudfärg. Har du?

Nej, jag tycker inte att vitpixling är hemskt.

Jag har inget behov av att veta folks hudfärg. Har du? Varför?

Media döljer ständigt information om misstänkta, det är inte nytt.

Däremot är det jättekonstigt med SD och andra som hävdar att de inte är rasister, inte dömer efter hudfärg, hävdar att det är kulturen de är emot inte hudfärgen, som samtidigt blir förbannade av vitpixling och stödjer en hemsida som Avpixlat, vars namn skvallrar om en fixering vid hudfärg. Om hudfärgen är oviktig, varför vill man veta den då?
    Vad spelar det för roll om hudfärgen syns?

www.expressen.se/nyheter/mordforsok-pa-vaktare-i-gavle/

Det här tex. När jag läste den här artikeln tyckte jag att det var övervåld och blev fundersam och gick in på Flashback. Och det var en narkotikapåverkad somalier. Jag tycker att svenskarna ska ha rätt att veta vilken typ av folk som släpps in i Sverige så att de fattar rätt beslut när det blir dags att rösta. Vi kanske ska sluta släppa in män från Somalia, Afghanistan, Eritrea, Irak osv och bara släppa in kvinnor ett par år då det är män som begår de grova brotten.
  • Errol Flynn
    Quintus Zebra skrev 2014-02-28 14:50:27 följande:

För mig? Inte nåt!

Vad spelar det för roll om den inte syns?
    Som jag sa, vi kanske släpper in fel folk i landet och bör ändra vårt flyktingmottagande?
    Det talas om att 95% av våra flyktingar saknar identitetspapper. Vilka släpper vi in egentligen? Terrorister? Mördare?

2004 saknade 88% identitetspapper.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=355425

Sverige måste värna om sina medborgare och att dölja identiteten på förövarna vid grova våldsbrott är utstuderat för att inte skapa rasism.
  • Errol Flynn
    Philipsson skrev 2014-02-28 15:10:07 följande:
    Ja, verkligen ett problem. Man kan ju misstänka att de i vissa fall saknar id-handlingar för att de VILL sakna dem.
    Det lät så i artikeln ja. Om man ljuger om sitt hemland, namn och ålder har man nog inte rent mjöl i påsen.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?