Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Jag kommer nog att avsluta mina inlägg med "Hitler tyckte också att han sa sanningen"

Bajsbrygga
  • Velouria
    Naiw skrev 2014-05-10 17:46:25 följande:
    Eller så går du en vecka på SFI så kanske du förstår innebörden på korrekt sätt.
    SFI är ju inte svenska för dummies, det är svenska för invandrare. Förstår du skillnaden? Eller tror du att invandrare är lika med dummy?
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Naiw skrev 2014-05-10 21:29:20 följande:
    Låter mest som en massa floskler och uppenbarligen hade han väldigt fel också, så här två år senare smile1.gif

Vad hade han fel i? Interna konflikterna? SDs historia? I don't think so!
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Naiw skrev 2014-05-10 21:41:03 följande:
    Men vilket parti har inte interna konflikter? SDs historia är relevant hur? Är övriga partiers historia relevant?

Utöver det så säger han i princip att Åkesson skulle bli avsatt för han säger något som inte stämmer med guillous uppfattning om partiet. Men oandrasidan är det skrattretande att använda guillou som källa till något om man känner till hans historia.
    Svara med att fråga? Du kan inte flytta mitt fokus från SD till andra partier?
    Hade Guillou fel angående SDs interna konflikter? Nej. Hade han fel angående SDs historia? Nej. Allt är relevant för hur SD är - även idag. Punkt
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Naiw skrev 2014-05-10 21:41:03 följande:
    Men vilket parti har inte interna konflikter? SDs historia är relevant hur? Är övriga partiers historia relevant?

Utöver det så säger han i princip att Åkesson skulle bli avsatt för han säger något som inte stämmer med guillous uppfattning om partiet. Men oandrasidan är det skrattretande att använda guillou som källa till något om man känner till hans historia.
    Samma om man använder SD som källa om man känner till deras historia

+1 till mig!!
    Bajsbrygga
  • Velouria
    sjuttiofemman skrev 2014-05-10 21:47:43 följande:

Haha jag myser av välbehag när jag tittar på det klippet, väldigt träffsäkert!
    Avslutningen är väldigt kul :D

I knooooow
    Bajsbrygga
  • Velouria

Jag bara älskar Guillous kommentar om nolltoleransen "Nästan nolltolerans".

Ska ha det som sidfot.

Bajsbrygga
Svar på tråden Varför hatar folk SD?