-
Inte fasen vet jag! Svenska vikingasaker? Det är ju mer intressant för SD att det ska vara svenskt.Rataxes skrev 2014-05-19 20:02:12 följande:Vilka vikingasaker? bäst att dom passar sig så det inte råkar firas på något norskt eller danskt vikingasätt.
-
Det stora problemet är SD egentligen, inte invandringsfrågan eller flyktingfrågan, när det gäller SD. En röst på SD är en röst på sånt här skit:
www.interasistmen.se/granskning/hultstromsd/
www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-berattar-om-aventyr-med-prostituerade-thailand/
www.interasistmen.se/dumheter/sd-politiker-visa-lite-hjarta-kop-en-prostituerad-nar-du-ar-thailand/
Är det sådana människor som ska få vara i politiken och även få möjlighet att styra invandringspolitiken? Hur lågt har Sverige sjunkit när sådant sunkigt pack ska få göra sig hörda och lustiga över andra människor? Och även få den stora äran att påverka människors livsöden här i Sverige (och även utomlands)?
Allt i demokratins namn? Finns det inga gränser inom demokratin?
-
Du kan inte väl inte mena att Interasistmen publicerar lögner som Avpixlat? Den är visserligen enkelriktad, men inte utan fog. Den riktar sig bara på SD och med all rätt! Finn så förbaskat mycket att hämta från SD att jag inte tror att Interasistmen någonsin får slut på material.Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-20 13:44:21 följande:Och det kommer från människan som hämtar alla sina "sanningar" från IRM. Ibland kan man inte annat än skratta åt dig. Du är, som jag sagt tidigare, så brutalt enögd att till och med Kent Ekeroth hamnar i skuggan.
-
Det jävla riksmongot uppmanar folk att begå lagbrott i Thailand. Uppmuntrar folk att köpa prostituerade och bidrar till denna vidriga verksamhet. Fyfan för sånt skit!!
-
Du må vara enögd enligt vissa, men Ekeroth är ett brunöga.sjuttiofemman skrev 2014-05-20 15:45:25 följande:
Inte undra på att Sd hatar feminister..
Oj var jag mer enögd än ekeroth nu, vitryssen? -
Hihi, nice text Cred till personen som faktiskt orkade ta tag i detta. Varför sprids inte sådant mer i medier? SD kan verkligen inte sätta något emot detta...sjuttiofemman skrev 2014-05-20 18:35:41 följande:Invandringen kostar Sverige 1% av BNP. Och vi tar emot 0,09% av världens flyktingar. Och så gnäller vissa över att alla invandrare kommer hit och att vi inte har råd.
Fördomar och rasism kallas det.
vardagsrasismen.wordpress.com/2014/05/13/sver.../
(Med källhänvisningar) -
Förstår. Och så kom jag på en sak. SD kan visst sätta något emot detta och det är att den lilla procenten överhuvudtaget inte ens ska komma hit. De kommer ju från kulturellt avlägsna länder och är helt oassimilerbara...sjuttiofemman skrev 2014-05-20 20:13:20 följande:
Den verkar vara skriven nyligen så media har väl inte snappat upp det. Jag sprider allt jag kan just nu :)
Tio tummar upp till författaren! Nu försvann grunden till sd's politik! -
LOL!! Kolla in hans sista mening.
www.aftonbladet.se/nyheter/article18919471.ab
-
Det är pinsamt hur dåligt SD passar in i dagens Sverige. Ett rasistparti som försöker armbåga sig själv fram till makten och som missbrukar ordet "deeemookraaatiiii" så fort folk inte vill ha med dem att göra. Fattar de inte att rasism inte har någon jävla plats i Sverige hur förbaskat demokratiskt landet än är?
-
Katastroof!!!! Jorden går under, saker ramlar ner, flodvågar sveper in!!maria diaz skrev 2014-05-20 23:46:40 följande:
För en vecka sedan rapporterade Migga_X om att beredskapsläge 3 det vill säga krisläge nu råder på Migrationsverket och att ca 700 asylsökande kom till Sverige under vecka 19, en ökning på närmare 80 procent jämfört med veckan innan.