Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-05-11 19:42:13 följande:

Du har helt fruktansvärda fördomar. Det är såna som du som motverkar integration och ett bättre samhälle för oss alla. Och så har du mage att gnälla över att invandrare är arbetslösa och kriminella?!
    Vi är tydligen sämst i världen på integration, det är såna som du som är skulden till det. Inte invandrarna!
    Well said.

Dock är det inte INTEGRATION de vill ha. Det är assimilation de vill ha. Därför utesluter de människor (samma som när småbarn mobbar ut någon) tills de har lärt sin läxa som går ut på att efterlikna kulturdiktatorerna (läs Sverigedemokraterna).
    SD är alltså det klassiska mobbargänget. I Dressmannkläder.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Velouria skrev 2014-05-11 22:38:11 följande:
    Well said.

Dock är det inte INTEGRATION de vill ha. Det är assimilation de vill ha. Därför utesluter de människor (samma som när småbarn mobbar ut någon) tills de har lärt sin läxa som går ut på att efterlikna kulturdiktatorerna (läs Sverigedemokraterna).
    SD är alltså det klassiska mobbargänget. I Dressmannkläder.
    Och de tycker att det är bra att vara ögontjänare. För genom att vara ögontjänare så slipper de ta ansvar för skit de ställer till med. 

En lömsk orm är hederligare än dessa.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Tonårsmamman1 skrev 2014-05-11 22:38:51 följande:
    Ska bli kul att se hur länge Michael Hess får vara kvar.
    Michael Hess, he made one hell of a mess. Och jag tror att han är släkt med gamle Rudolf. Sitter nog i generna att vara ett arsle.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Rataxes skrev 2014-05-12 11:32:55 följande:
    Jo vi vet att du gillar tanken på arvssynd...

Nej, det vet du inte att jag inte gör...Men det gör SD
    Nästan nolltolerans
  • Velouria

Ju mer höger, desto mer korkad och skitnödig?  
    Nu är detta plötsligt inget om SD, men visst låter de rätt lika?

Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Rataxes skrev 2014-05-12 12:13:07 följande:
    Vad SD gör skiter jag i däremot vet jag att du gillar att pladdra om Kent Ekeroths mamma.
    Nej, jag pladdrar inte om Ekeroths kriminella mamma. Jag gillar att skriva om henne. Ibland.
    Nästan nolltolerans
  • Velouria

Okej, ska jag vara rättvis mot SD? Jag ger faktiskt Winberg fler poäng än jag ger Paulsen, bara för att jag inte är så mycket för EU heller. Soorryyyy! Jag tänkte vara liiite snäll idag

En sak förstår jag inte bara...varför vill SD ställa upp i EU-valet när de är emot EU?  
    Men för den rättvisa bedömningens skull så undrar jag om det är för att få Sverige UT UR EU eller vad?

Nästan nolltolerans
  • Velouria
    Oschlaka skrev 2014-05-13 12:31:09 följande:

Du är ung och dum. Förlåt. Först frågar du varför folk hatar SD! Sedan frågar du varför folk hatar Sverigedemokrater/na. Det är 2 skilda frågor som du verkar blandat ihop av misstag. Bara det bevisar hur förvirrad ung du är. Det är också väntat. Jag håller med dig att vi tar in för många invandrare som inte respekterar svensk lag! Resten tar vi aldrig in för många! SD är inte en svensk parti. Det är invandrare som har bildat det. Jimmie, kentan och många andra sitter på tunga poster som själva är invandrare. Rena svenskar är inte rasister. Det är själva invandrarna som är rasister mot sig själva. Alla som är brunögda som Jimmie och kentan m.m är utlänningar! Släktforska så ser ni var dessa härstammar ifrån. Äkta svensk är blå ögd. Däremot är äkta svensk lättlurad! Därav en del röster på dessa utlänningar.
    VA?
    Nästan nolltolerans
  • Velouria

Det är bara SD som missbrukar ordet rasist och nazist. Genom att missbruka det ordet och sätta det som en epitet på SD-motståndare hoppas de att folk ska tro att SD-motståndare är rasister och nazister. Men jag tror inte att gemene svensk har ett så svagt sinne att de inte fattar att SD projicerar. Och är helt omedvetna själva också SD faller alltså på sitt eget psykologiska spel.

Plus att de är omogna.

www.interasistmen.se/dumheter/sd-skyller-vandaryggenprotester-pa-nazister-snorvalpar-vansterextremister-och-tillresta/

Nästan nolltolerans
Svar på tråden Varför hatar folk SD?