Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-04-01 18:06:19 följande:

Ikläder sig bilder på nazistiska vitmaktband och symboler från nazi-Tysklands Waffen-SS.

Just another member of den brokiga skaran av förtroendevalda SDare och dessvärre inget aprilskämt. Snygga doc Martins - ännu osparkade. Iaf på bilden.

Jag hoppas att den där Arraken bara är en "vanlig" skinhead och inte en nazistskinhad. Sannolikheten är nog rätt liten att det är så
    Bajsbrygga
  • Velouria
    lofven_reinfeldt_grafik_500

Helt OT för tråden, men var bara tvungen att lägga in denna bild. Minen är helt oslagbara
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Thomas66 skrev 2014-04-01 20:30:53 följande:

Själv tror jag att skjutningarna/ mordförsöken, rån och våldtäkerna, misshandel av ungakvinnor, som har hänt sista veckorna kan vara att folk funderar på vad som händer. Du tror inte att dessa små-händelser får folk att tröttna på invandrare? Iof dom kan ju vara utsända av Sd vad vet jag.
    Jag tycker inte att det är så mycket bättre att SD när sig på sådana händelser för att vända hela svenska folket mot alla invandrare. När random invandrare på stan blir attackerad eller får glåpord kastat på sig av random svennebanan, då har det gått för långt. (och då blir SD glad) Don't you think?
    Bajsbrygga
  • Velouria
    maria diaz skrev 2014-04-09 20:17:46 följande:
    Nationalism är den faktor som bäst visat sig svetsa samman människor, i århundraden, genom epidemier, krig, och fattigdom.

Så förakta inte nationalismen. Ej heller bör du förväxla den med något den inte är.
    Jag tror att du förväxlar nationalism med medmänsklighet. Och nationalism är ingenstans ens nära medmänsklig om man inte menar "mänsklig mot de som är lika mig".
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Naranjos skrev 2014-04-09 18:02:23 följande:
    Det är helt för jävla konstigt att inte resten av Europa formligen står på kö för att ta del av de enorma samhällsvinster som invandring från tredje världen innebär. Antingen är dom rasister hela högen eller också saknar dom grundläggande kunskaper om ekonomi och begriper inte sitt eget bästa.

Det är bara att tacka och ta emot så länge det varar.
    Tycker du om att göra dig rolig över människor som kommer från tredje världen? Är du någon slags övermänniska som är biologiskt överlägsen alla andra människor som inte kommer från ett I-land? Vad har du bidragit till med på vår jord som gjort dig förtjänt av en sådan överlägsen position?

Varför tror du inte att invandrare från tredje världen kan vara någon samhällsvinst?

sv.wikipedia.org/wiki/Tredje_v%C3%A4rlden
    Bajsbrygga
  • Velouria

Det är fullständigt hilarious att se rent konkret, med egna ögon, hur SD "pk-fierar" sig själv och gör sig av med de som är SDs verkliga ansikte utåt

Dock är det fortfarande läskigt med de smygsverigedemokrater som nästlar in sig i viktiga samhällspositioner (myndigheter och andra offentliga verksamheter) där de har makten att fatta livsavgörande beslut Stackars alla "babbar" som får sverigedemokraten till handläggare/jurist/läkare/sköterska etc.

Bajsbrygga
Svar på tråden Varför hatar folk SD?