Philipsson skrev 2014-08-12 12:50:33 följande:
Du är psykopat.
Men då - nu blir du ju sådär igen
Har du varit ute och spanat efter batikhäxor på förmiddagen? Jag tycker det verkar som det är efter dessa tillfällen du blir som oggigast.
Hursomhelst. Du brukar ju skryta med att du inte är gymnasist. kanske det är det som fattas dig - att du inte förstår att det var Grind jag riktade mig till och att jag nämner dig eftersom jag tycker att hen har mött en intellektuell jämlike i dig - samt att hen är mycket uppvaktande gentemot dig i sin framtoning.
Hursomhelst: Jag kommer med ett konkret påstående om dig - att du anser att barnaga borde återinföras. Vill du att jag ska leta rätt på inlägget där du skriver detta och citera?
Jag kommer också med ett lite illa formulerat påstående om Grind. Jag påstår att hen besvarade ett inlägg från en kvinna som sökte stöd (här på FL:s känsliga forum) när hennes man försökt våldta henne - hen (Grind) svarade henne med orden att hon borde försöka vara lite mer följsam gentemot sin man.
Jag har aldrig tänkt tanken att du skriver under signaturen Grind vid sidan om Philipsson - om du inte gör det så var min avslutande kommentar riktad till Grind.
Jag avslutade med kommentaren "Ingen regel utan undantag, då kanske du hade förtjänat lite smisk" Visst syftade jag då på din inställning till barnaga - men repliken var riktad till Grind, inte dig, såvida du inte skriver under den signaturen också.
Slutligen - en fråga: När du konstaterar att jag är psykopat - är det röster som viskar detta till dig då
Jag tycker du ska fatta mod, Philipsson - sök in på gymnasiet och fokusera på att förbättra din förmåga att tolka texter.
Mycket av din oggiga attityd kommer sig av att du inte hänger med, det tror iallafall jag.