goodasgold skrev 2014-08-20 14:32:23 följande:
Är väl ett bra argument, högst relevant.
Lätt här i fredliga Norden att raljera när man sitter bakom datorn.
Ifall jag var kristen syrier och mina närmaste blev slaktade så nog fan blev jag upprörd.
Hela mellanösterpolitiken är så sjuk. Judarna "det utvalda folket" ligger bakom USA:s politik i mellanöstern.
USA gick militärt i Irak på helt fabricerade grunder, kärnvapen, kemiska vapen, inget av detta stämde. Istället ser vi idag ett sönderslaget land med några hundratusen döda.
Israel är en förbrytarstat och högsta ledningen måste ställas inför skranket.
Lär inte ske då vi har alldeles för många judekuksugare inom politiken.
Nu har svensken möjlighet att säga ifrån i valet, kommer inte att ske då svensken är en pantad idiot där närmaste känselnerven är plånboken.
Hm, jag undrade just över det här inlägget, men avfärdade det som skrivet av någon från SD-sekten. Och att det där med "judekuksugare" antydde att det rörde sig om en av de mest frekventa SD-klonerna på FL.
Det lustiga med den här klonen är att hen är så velig att hen inte kan hålla en tydlig linje ens i en och samma tråd.
Och så kom svaret lite senare där det kacklas för sekten igen
goodasgold skrev 2014-08-20 21:05:24 följande:
Ullenhag är nog rätt förvirrad idag.
Han som ständigt propagerar för att invandringen är en lönsam affär.
Jodå, det svenska samhället blir kulturberikat, jättefint med alla influenser av mörkermän med medeltida värderingar, kvinnor är en mans egendom.
Svensken tar emot allsköns kriminella element med öppna armar, satans vad humanistiska vi är.
Ja herregud. Den toksekten och dess medlemmar