Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-08-20 00:12:56 följande:
    Det är Sufferings signatur - undertecknat något av hans oräkneliga nick.

Finns ingen som gör bättre anti SD-reklam fast han avser det motsatta.
    Mm, men hen är väl inte så annorlunda jämfört med andra sverigedemokrater. Lite större problem med impulskontrollen baraFlört
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    Sverigedemokraterna 2014 skrev 2014-08-20 01:02:23 följande:
    Ha ha, ja jävlar. Då någon från toksekten försöker förklara för oss andra att det är vi som tillhör sekten, ja då stannar väderkvarnarna Skrattande

Du påminner om en kille jag mötte för många år sedan då jag jobbade som vårdare inom akutpsykiatrin. en rödlätt medelålders herre kom in på avdelningen 1B och överlämnades av polisen.

Mångårigt missbruk av hasch och analgetika skulle vara orsaken.

Jag minns att jag förvånades av mannens lugn och självförtroende och undrade varför  mannen egentligen befann sig på akutpsyk?

Väl på rummet så skulle jag överlämna tandborste m.m och förklara reglerna för karln då han högg tag i min arm och sa "jag vet att du heller inte tror på mig, men vi lever på månen och Staffan Ling styr våra liv  - allt är en illusion"

Då det var lugnt på avdelningen så satt jag frustrerad och kallsvettig på hans säng i över en timme och försökte förklara att vi bor på planeten Tellus och att han tagits in på akutpsyk på grund av en drogrelaterad psykos och att vår statsminister hette Carl Bildt.

Helt utan framgång - hans övertygelse var starkare än något jag någonsin upplevt, efter en stor dos theralen somnade mannen till slut o jag fick gå av mitt kvällsskift.

Lite så upplever jag dig och dom allra värsta verklighetsförnekarna här på forumet, man önskar att man kunde få er att sova och på morgonen skulle ni vakna helt utan psykos.

Men så är det ju inte, varför är det så?
    Jag skulle nog vilja upprepa att jag anser att du är som vilken sverigedemokrat som helst - möjligen att du har lite sämre impulskontroll än den genomsnittlige anhängaren till Åkessons toksekt.
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.
  • FDFMGA
    Digestive skrev 2014-08-20 01:16:10 följande:
    The understatement of the year.
    Tja, Suffering är en smula speciell. 

Men SD-sekten är ju också en smula speciell - milt uttryckt.
  • FDFMGA
    Flash Gordon skrev 2014-08-20 11:31:35 följande:
    Det handlade inte om att en kurd inte kan var svensk.

Det handlar om att du förklarade mannens agerande med hans etniska tillhörighet.
    Jo, jag har förstått att du anser dig kunna påvisa något anmärkningsvärt med att jag gjorde det.

Och jag menar att du tänker som en sverigedemokrat då. Det är väl en rimlig gissning att en kurd känner extra avsky för Isis mot bakgrund av striderna i irakiska Kurdistan.

Vad är det du egentligen vill få fram?
  • FDFMGA
    Jeaninne skrev 2014-08-20 16:52:38 följande:
    Exakt. Och om ursprunget då är en afghansk bergsby, där unga kvinnor kan avlivas för att ha visat fem cm vrist eller uttryckt en önskan om att få gå i skolan..?
    Jag förstår att du inte förstår skillnaden - men är nyfiken på om Flash Gordon gör det eller inte.

Ditt synsätt är mycket vanligt bland sverigedemokrater så jag svarar dig senare - om jag inte får något svar från Flash Gordon.
  • FDFMGA
    goodasgold skrev 2014-08-20 14:32:23 följande:
    Är väl ett bra argument, högst relevant.
    Lätt här i fredliga Norden att raljera när man sitter bakom datorn.
    Ifall jag var kristen syrier och mina närmaste blev slaktade så nog fan blev jag upprörd.
    Hela mellanösterpolitiken är så sjuk. Judarna "det utvalda folket" ligger bakom USA:s politik i mellanöstern.
    USA gick militärt i Irak på helt fabricerade grunder, kärnvapen, kemiska vapen, inget av detta stämde. Istället ser vi idag ett sönderslaget land med några hundratusen döda.
    Israel är en förbrytarstat och högsta ledningen måste ställas inför skranket.
    Lär inte ske då vi har alldeles för många judekuksugare inom politiken.
    Nu har svensken möjlighet att säga ifrån i valet, kommer inte att ske då svensken är en pantad idiot där närmaste känselnerven är plånboken.
    Hm, jag undrade just över det här inlägget, men avfärdade det som skrivet av någon från SD-sekten. Och att det där med "judekuksugare" antydde att det rörde sig om en av de mest frekventa SD-klonerna på FL.

Det lustiga med den här klonen är att hen är så velig att hen inte kan hålla en tydlig linje ens i en och samma tråd.

Och så kom svaret lite senare där det kacklas för sekten igenSkrattande
    goodasgold skrev 2014-08-20 21:05:24 följande:
    Ullenhag är nog rätt förvirrad idag.
    Han som ständigt propagerar för att invandringen är en lönsam affär.
    Jodå, det svenska samhället blir kulturberikat, jättefint med alla influenser av mörkermän med medeltida värderingar, kvinnor är en mans egendom.
    Svensken tar emot allsköns kriminella element med öppna armar, satans vad humanistiska vi är.

Ja herregud. Den toksekten och dess medlemmar
  • FDFMGA
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-08-20 16:41:38 följande:
    Ah. Det är judarna som är roten till det onda alltså.

Sympatiskt.
    Rätt vanligt att sverigedemokrater har den uppfattningen, tror jag. Men det märks inte så ofta för allt ska ju vara så pk nuförtiden.

Här har vi en som beklagar sig över att hen blivit blockad av judesvinen på FL.

Antisemitism kan rymma både judehat och hat mot muslimer.

www.flashback.org/t1820754
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-08-20 22:44:26 följande:
    Piff pratar med puff. Puff heter Suffering och snart är *poff* puffs inlägg borta

Invandring är positivt och flyktingmottagning kostar pengar. Hur svårt är det att förstå?
    Fast det där är ju helt obetalbart. Hela sekten vajar av hänförelse över att Reinfeldt sagt att det kostar mer att ta emot fler flyktingar.

Helt obegripligt att människor kan vara så okunniga.
  • FDFMGA
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-08-20 22:50:27 följande:
    Just det inlägget skrevs emellertid av Digestive, som verkligen inte utgett sig för att vara ens lite sverigedemokrat i denna och andra trådar.
    Ok. Trodde du svarade på personen som skrev "judekuksugare".
    Slarvigt av mig.
  • FDFMGA
    goodasgold skrev 2014-08-20 22:26:42 följande:
    Dina försök att leka smartass är rejält misslyckade.
    Är ingen "klon", skapade kontot igår och skriver vad jag tycker, dina försök att göra mej till SD är så fel det kan bli. Har röstat på V i alla val.
    Men detta att alltid klassa folk i fack, nu blev en gammal vänsterpartist sverigedemokrat plötsligt.
    Är det något behov för dej att klassa folk i bestämda fack och därmed göra tillvaron enklare för dej själv?
    Ett råd, ta folk med öppna sinnen som de är, du gör en otjänst mot dej själv när du klassar folk.
    Livet lär, förstår dej om du är en ungdom, jag var likadan men livet lär.
    Jovisst. 
    goodasgold skrev 2014-08-20 21:05:24 följande:
    Ullenhag är nog rätt förvirrad idag.
    Han som ständigt propagerar för att invandringen är en lönsam affär.
    Jodå, det svenska samhället blir kulturberikat, jättefint med alla influenser av mörkermän med medeltida värderingar, kvinnor är en mans egendom.
    Svensken tar emot allsköns kriminella element med öppna armar, satans vad humanistiska vi är.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?