Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-03-31 21:00:47 följande:

Inte lätt att få svar från Gert! Han påstår mycket men när man synar bluffen slutar han svara :)
    Jag svarar gärna. Men det finns redan många svar på samma frågor så det känns onödigt att lägga tid på att skriva svar. Speciellt något som splittringspolitik, som nästan varje svensk förstår vad man menar med det.
  • Gert
    maria diaz skrev 2014-03-31 21:02:49 följande:
    Hur ofta har SD-ledningen ägnat sig åt våld?
    Eller är det något du bara hittar på för att det ska svärta ner andra människor?
    Antagligen menar han Aftonbladets påhitt "järnrörsskandalen."
  • Gert
    effemgea skrev 2014-04-03 20:28:44 följande:
    Jag tror att man får en väldigt skev verklighetsuppfattning om man rantar runt i Ekeroths kloak avpixlat.

Inte kommer Mattsson att få sparken.
    Ekeroth har inte koppling till avpixlat längre. Och Fria Tider har han aldrig haft koppling till.

Nä, jag tror inte heller att Mattsson får sparken, men man kan ju hoppas. Han har för mäktiga beskyddare i Bonnier-koncernen.
  • Gert
    effemgea skrev 2014-04-04 12:23:05 följande:
    Mitt fokus är att betona att partiet har samlat en förvånansvärt hög andel människor med förvånansvärd låg intelligens och ännu lägre kunskapsnivå kring sig.
    Ditt fokus är att dra människor över samma kam. Du vet ingenting om sverigedemokraternas intelligensnivå. 
  • Gert
    maria diaz skrev 2014-04-05 09:34:55 följande:
    100 miljoner back?  Om det vore så väl.
    Malmö kommun får 4 miljarder i stöd från staten varje år för att klara välfärden åt sina invånare.

Kommunala utjämningssystemet, heter det visst.
    Det ante mig. Det är inte första gången som media inte berättar hela sanningen.
  • Gert
    effemgea skrev 2014-04-05 10:04:45 följande:
     Uppemot en halv miljon människor i Sverige har sina rötter i muslimska länder och miljöer, varav knappt en tredjedel beräknas vara i någon mån utövande muslimer.[
    166 000 människor är ganska mycket. Snart kan de starta ett eget parti.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?