Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Dessutom, alla andra medier vinklar och väljer vad dom publicerar, ger en sjuk och snedvriden bild, som är avsedd för att hetsa och skrämma upp människor. Varfrö ska inte Avpixlat få göra detsamma?

• Gert
    themia skrev 2014-03-22 17:51:46 följande:
    En person är hotad - det betyder islamisering, eh ...
    Tar du inte till en aaaning i överkant nu?
    Förutom att Basil är ordförande i en islamisk förening är han inte den första muslimen som har hotats på samma grunder.
  • Gert
    Enter Sandman skrev 2014-03-23 08:04:29 följande:

Jag tycker det är fullt logiskt, sd står ju inte för människors lika värde, så då finns det ju ingen anledning att dom ska gå på kurs inom en verksamhet som bygger på just det.
    Jag har sagt det förut men jag kan säga det igen, man kan inte äta kakan och ha den kvar.
    Man kan inte avsäga sig dom värderingar vi i Sverige anser som viktiga och samtidigt tro att man ska få vara med och utnyttja samma värderingar som man redan har tagit avstånd ifrån.
    Du står inte för människors lika värde värde, eftersom du tycker det är fullt logiskt att diskriminera sverigedemokrater. Ser du paradoxen?
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-23 10:09:38 följande:
    Jodå. Vi ber bara politikerna lyfta ut alla barn och ungdomar som inte har svenska som modersmål från statistiken. Easy peasy.
    Svenska regeringar brukar ju vara bra på att mixtra med statistiken.
  • Gert
    Dole Bananas skrev 2014-03-23 20:12:40 följande:
    Ja hela 4 st av 66 uteslutna, jättemånga verkligen.

Undrar hur många i SvP som har varit sossar eller moderater tidigare? DN borde vinna något slags pris i propagandajournalistik.
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-24 17:39:16 följande:
    4 stycken nazister är 4 stycken för många och då talar vi om de som aktivt blir medlemmar i SvP. Betydligt fler av de uteslutna SDarna lär rösta på SvP.

Jag vet inte. Du får väl ta reda på det.
     Varför tar inte journalisterna reda på det? 
  • Gert
    nihka skrev 2014-03-24 18:05:31 följande:

Hur vet du att de inte har gjort det? Är du en till lat SDare som inte orkar ta reda på fakta utan du ber hellre andra göra det åt dig? Du får väl googla precis som jag gjorde.
    Journalister har säkert tagit reda på det också. Men det är inte lika intressant att förmedla till allmänheten. Det märks att media enbart går på SD.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?