Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-03-16 18:16:29 följande:

Några SvP-sympatisörer är misstänkta för dådet enligt polisen. Vittnesmål pekar på att det var en oprovocerad attack från nazisterna.
    Vittnesmålen består antagligen av vänsterextremister som försöker skydda sina medbrottslingar. Vi får se hur det går i en domstol.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:13:25 följande:
    Och igen då:

Mord begångna av vänsterextrema: 0

Mord begångna av högerextrema: 14
    Mord begångna av invandrare: ?
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:22:57 följande:
    Invandrare är inte en politisk extremistgrupp. Möjligen kan du tala om "Mord begångna av invandrade politiska extremister, men då går det liksom under de tu tidigare nämnda grupperna. Om man vill vara SD-aktigt PK och tala om islamism, så är siffran även där 0.
    Då glömmer du Taimour Abdulwahab som försökte spränga bort massor med människor i Stockholm 2010, men som bara lyckades spränga bort sig själv.
  • Gert
    themia skrev 2014-03-16 19:18:24 följande:
    Jämfört med mord begångna av svenskar då?
    Tror nog att svenskarna vinner.
    Det tror inte jag. Inte procentuellt sett i alla fall.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:32:02 följande:
    Mjaha, och hur många ska man låtsas ha dött i det fummeldebaklet då? Ingen dog utom han själv. Ingen har försökt göra om samma dumhet vare sig förr eller senare. Så nej, jag glömmer ingenting, det är fortfarande 0 döda av islamistiskt våld i Sverige.
    Nej, det är 1 död av islamistiskt våld i Sverige.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:37:37 följande:
    Nej, det är ett islamistiskt självmord. Nu diskuterar vi mord på andra personer. Finns nog ingen statistik på hur många extremister från vare sig höger eller vänster som begår självmord.
    Mord som mord. Vi har ett islamistiskt mord (självmord) i Sverige. Tanken var att döda så många oskyldiga förbipasserande som möjligt. Då ska vi inte underskatta islamistiskt våld i Sverige. 
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:41:47 följande:
    Det är det också, redan, såvida inte särskilda skäl föreligger. Eller menar du att ALLA invandrare ska utvisas om en begår våldtäkt?
    Nej, det är inte alls automatisk utvisning för våldtäktsmän. En liten klick utvisas. Många våldtäktsmän blir dessutom friade i domstol.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:46:07 följande:
    Tror inte någon underskattar islamistiskt våld i Sverige. Däremot är det många som överskattar det. Fakta talar sitt tydliga språk - 14 -0 -0.
    Vågar man visa antal mord begångna av invandrare?
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:48:44 följande:
    Det får du göra. Om du samtidigt också visar antalet mord begångna av svenskar.
    Jag har inga problem att visa upp antal mord begångna av svenskar. Men jag förstår inte vad det har med saken att göra. 
Svar på tråden Varför hatar folk SD?