Digestive skrev 2014-03-03 00:00:57 följande:
En till? Snarare gammal skåpmat som har lyckats hitta hit, igen. Och ja, skribenten hamnar mitt prick för vad som togs upp tidigare.
Sent svar, men iallafall.
En fråga om anpassning bara. Jag vet inte hur många inlägg jag fått bortplockade när jag skrivit att den här sverigedemokraten ursprungligen skrev under en viss namngiven signatur och sen återkommit med 1.000 andra. De sista gångerna blev mina inlägg där jag skickade med en länk till ett inlägg på Flashback där hen ondgör sig över de kommunistiska judarna på FL borttagna med rekordhastighet, efter någon minut bara.
Det skulle väl inte vara särskilt förvånande egentligen att sverigedemokrater som är så nätaktiva också försöker till att vara representerade bland moderatorerna på FL och att de bedömningar dessa eventuellt gör sker utifrån en värdegrund som avviker från den - tja, den politiskt korrekta.
Som jag ser det så innebär systemet en ren win-win-win-win-situation.
Skribent x får framföra sitt budskap utan att få alltför många inlägg borttagna (åtskilliga från i går kväll är ju kvar) om än under ständigt nya signaturer. Vi som anser att sverigedemokrater ofta är de som är bäst på att visa på hur illa det är ställt inom partiet uppskattar att personangrepp, rasism och fantasifoster blir kvar. Och moderatorerna kan vara stolta över ett väl utfört arbete, budskapet från de bannade nicken ligger kvar, oavsett om de anses signalera ett kraftfullt agerande mot rasism eller alternativt ett förtryck av patriotiska åsikter.
Så, jag försöker undvika att namnge den här skribenten och bekymrar mig inte alls över att hens psykitriska diagnoser av vänsterextremister ligger kvar. Tvärtom anser jag att hen bara är en av många sverigedemokrater som inte har förstånd att förstå vad som är möjligt att känna till om man inte tror sig ha paranormala förmågor -och de explicita exemplen på sverigedemokraters paranormala aktiviteter får gärna stå kvar.