Gert skrev 2014-02-23 09:25:25 följande:
En annan anledning att SD får min röst är att mina föräldrar är fattiga pensionärer. Jag vill att pensionärerna ska ha det bra i Sverige. Reinfeldt & Co fullständigt skiter i dem.
Nja, även om man bortser från rasismen så vore det synnerligen olämpligt att låta en primitiv ockult sekt som SD få ett reellt inflytande på Sveriges politik.
Det som mest kännetecknar SD och dess anhängare är de slappa tankarna och vidskepligheten.
Du skriver "
Det är inte en fråga om utan när de får över 20% och hur ska de andra partierna agera då?" för att bara några minuter senare ironisera över en annan skribents resonemang med orden "
Du verkar faktiskt ha en spåkula där hemma eftersom du kan se in i SDs framtid".
Det vore en sak om du var ensam om att att inte begripa innebörden i vad du påstår, men du är inte detta. Ärligt talat borde hela SD-sekten få en rejäl kurs i logik och språkkunskap, mig veterligt finns det bara två FL-aktiva sverigedemokrater sm förmår föra ett resonemang till dess logiska konsekvens.
Ta snöflingan som brukar putsa på Suffering när hen får sina tuppjuck om helgerna. I den här tråden har hon påstått att jag och Nihka tillhör den autonoma vänstern - alltså att vi är brottslingar och våldsverkare.
Och så har hon förstås ägnat sig ät tankeläsning -precis som så många andra i den primitiva sekten - och förklarat att - tja, ingen tycker om er, typ.
Vill du att dina fattiga föräldrar ska få ett så drägligt liv som möjligt ska du inte lägga din röst på en sekt som intellektuellt ligger på ett barns nivå - men helt och hållet saknar ett barns utvecklingspotential och charm.
nihka skrev 2014-01-10 18:29:47 följande:
Så du tycker jag försöker "tysta debatten" och samtidigt föreslår du att jag ska "låta trådarna vara ifred". Hahahaha.
Sedan kan jag tänka mig att samtliga som läser dessa trådar inte tycker något gemensamt om något öht.
Jag har aldrig uttryckt min politiska tillhörighet, men Suffering kan inte sluta tjata om att varenda människa som kritiserar skrivelser om vad hen kallar "negerns egenskaper" är stenkastande vänsterextremister.
Det enda jag vet om dig är att du inte vet något om mig och att du inte tycker om att jag skriver, men du får vänja dig vid att bli emotsagt eftersom 85-90% inte röstar på SD.
Men hjälp. :s Fortsätt då för all del, fortsätt måla dig själv med den fula penseln vid namn "alla åsikter utom mina är fula och onormala".
Ja jag vidhåller: Sluta försöka tysta debatten, för det är dödfött.
Låt trådarna vara ifred, ingen, och jag menar ingen, vill läsa dina och effemineras andefattiga poster i trådar av det här slaget.
nihka skrev 2014-01-09 23:45:54 följande:
Nej, de jag syftar på skriker, och skriker högst.
Kan tänka mig att samtliga som läser dessa trådar ser tydligt hur du och effeminera försöker tysta debatten genom att bara slänga ur sig skit i tråd efter tråd om SD och SD:are.
Varför låter ni inte bara trådarna vara ifred? Kanske de skulle dö snabbare då till och med? För folk som vet var ni står, dvs ni är autonoma vänster, så är ju era poster bara ännu en fackla i elden?
Varför postar ni i de här trådarna? Det enda som kommer ur det hela är tomma tunnor som skramlar jävligt högt.