Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

themia skrev 2014-01-14 20:11:33 följande:
    Att man ska behöva förklara enkel logik för dig.

Alltså:

Jag frågade på vilket sätt artikeln gjorde SD-are mindre lögnaktiga (än de eventuellt var innan)

Mao. Oavsett om de är lögnaktiga eller inte (vilket jag inte tar ställning till) så gör artikeln ingen skillnad

Begriper du nu då?

Sd ÄR lögnaktiga, se bara på deras PK-fasad. Det har framkommit vid flera tillfällen att Sd-politiker sagt att de måste lägga band på sig för allt kan en politiker inte säga.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 07:17:10 följande:
    Kommentaren om "flyktingbarnen" var bara larvig. Det var vuxna afghanska män som fick åldern uppskriven av migrationsverket då de hade passerat barnstadiet med råge. När de blev påkomna hungerstrejkade de. Och jag har har ingen sympati för vuxna karlar som försöker ljuga sig in i landet och när de inte får som de vill försöker hota sig till uppehållstillstånd.

Ja du har säkert läst det på avpixlat.

I så fall är det ok för en politiker att önska livet ur någon?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 07:26:51 följande:
    Vi har fått nya fantastiska förmågor när det gäller järnrör. Och de går lite längre än att bara hålla i dem. Mord och grov misshandel med järnrör.

Researchgruppens (AFA) ledare Martin Fredriksson är dömd för misshandel med järnrör. Och icke att förglömma den här kongolesiska förmågan Doudou Ahoka:

www.expressen.se/nyheter/kvinna-och-pojke-mordade-i-ljungsbro/

Och här har vi ett ypperligt exempel på att medborgarskap borde kunna tas tillbaka. Han har redan 15 avsnitt i belastningsregistret. Hur många chanser ska man få? Nu slutade det i ett brutalt dubbelmord.

Begår du grov misshandel, mord eller våldtäkt förtjänar man inte att vara anonym. Folk ska veta vem de ska passa sig för den dag de släpps ut.

Jamen dåså, då har du väl inget emot att researchgruppen publicerar namnen på alla smygrasister runt om i landet? Så man kan akta sig för dem eller konfrontera dem i en diskussion.

Researchgruppen är ingen politisk organisation, däremot är Sd det och man borde kunna ställa lite högre krav på dem tycker du inte det?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 08:47:01 följande:
    Kära du, jag hämtar information på många ställen. Och om det är sant, spelar det någon roll vart jag läste det?

Vem som helst får väl önska livet ur någon? Jag önskar att Stanislas Mbanenande får tarmcancer och dör en plågsam död. Det vore lindrigt för en sådan som honom.

Om det kommer fram att det är Kent Ekeroth bakom ditt nick, vilket inte skulle förvåna mig, så har det en stor betydelse eftersom en politiker förväntas följa lagen.

Ja du hittar väl info på fria tider och nordfront också. Samt ett antal bloggar.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 09:05:33 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article16997285.ab

Tycker du att denna man förtjänar att leva? Det han gjort är lika allvarligt som en anonym rasistisk kommentar antyder du?

AFA hänger ihop med vänstern.

Ja det finns säkert några som både är med i AFA och ung vänster precis som det finns sverigedemokrater som har kopplingar till extremhögern. Men vart vill du komma med det?

För övrigt skulle AFA och andra våldsbejakande organisationer på yttersta vänsterkanten inte existera om inte rasism och främlingsfientlighet fanns.

Ja han förtjänar att leva lika mycket som breivik och andra mördare. Dödsstraff löser inget och minskar inte brottslighet, åtminstone inte på den nivån. Men nu var det ju inte detta researchgruppen letade fram, eller hur?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 13:23:23 följande:
    Att säga att antirasister inte beter sig lika illa som rasister var väl att ta i? Enligt SÄPO är våldsvänstern ett större hot än högerextremismen. Och knivhuggningarna i Kärrtorp var det väl också vänstern som stod för.

Och polisen trodde inte att en antirasistisk demonstration skulle attackeras, inte Säpo heller. De hade tydligen fel. Hade de inte försvarat sig så lär rasisterna ha misshandlat ännu fler, mitt framför barnfamiljer. Skärp dig nu, försvarar du detta? Skäms du inte?
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-01-15 12:18:39 följande:
    Du skrev om politik och att researchgruppen inte hade med politik att göra. Eftersom de är AFA tycker jag att du har fel.

AFA är lika lite politisk organisation som SMR. Det är våldsverkare som har gått för långt. Jag ser det som fel metod att motverka rasism. Ni ska bekämpas med lagliga medel.
  • sjuttiofemman
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-15 13:37:07 följande:
    Först antyder du att någon av dina antagonister skulle vara Kent Ekeroth och sedan hävdar du att det är att försvara rasister att påpeka att vänsterextrema inte är ett dugg bättre själva? Skäms du inte?

Ja man vet ju inte, sd's politiker har ju för vana att uttrycka sina rätta jag bakom anonyma nick.

Jag tar avstånd från allt våld, har inte sett er göra det.
  • sjuttiofemman
    UniqueSnowflake skrev 2014-01-15 14:16:52 följande:
    Får skriva om ett av mina inlägg för TREDJE gången. Jag kan inte förstå hur detta nedanstående skulle kunna vara emot någon minsta regel, men eftersom något skaver så redigerar jag den för andra gången:

TS frågar: Varför hatar folk SD? Jag svarar:Varför hatar folk SD?Enkelt. De är rädda. Väldigt rädda. För att SD målar upp en nära förestående framtidsvision som får dessa rädda människor att bara vilja blunda hårt, stoppa fingrarna i öronen och skrika "LALALALALALALALALA osv"SD förstår att dagens svenska invandringspolitik är rent världsfrånvänd och kommer innebära stora negativa konsekvenser på de svenska medborgarna. Jämför gärna med Norge, Danmark, Finland, i andel intagna flyktingar och konsekvenser på samhället.Vad är folk som gillar SD rädda för?

Det ena är vad som händer när den allmänna skattekistan är tom. Och alla fortfarande vill ha ut sitt berättigade/rättfärdigade bidrag.Det andra är vad som händer när den ickesvenska befolkningen blir majoritet och svenskarna en minoritet. SD förstår att sia. SD vet att integrationspolitiken är under all kritik. Därför är det lätt att se en mörk framtidsvision om vårt samhälle.Det är därför folk hatar SD. För SD:s sanningar skrämmer dem.

Vet inte vilken värld du lever i, men många av mina inlägg visar varför man bör ta avstånd från Sd.

Du uttrycker dig precis som en ur-sverigedemokrat alternativt SvP.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?