UniqueSnowflake skrev 2014-01-15 14:16:52 följande:
Får skriva om ett av mina inlägg för TREDJE gången. Jag kan inte förstå hur detta nedanstående skulle kunna vara emot någon minsta regel, men eftersom något skaver så redigerar jag den för andra gången:
TS frågar: Varför hatar folk SD? Jag svarar:Varför hatar folk SD?Enkelt. De är rädda. Väldigt rädda. För att SD målar upp en nära förestående framtidsvision som får dessa rädda människor att bara vilja blunda hårt, stoppa fingrarna i öronen och skrika "LALALALALALALALALA osv"SD förstår att dagens svenska invandringspolitik är rent världsfrånvänd och kommer innebära stora negativa konsekvenser på de svenska medborgarna. Jämför gärna med Norge, Danmark, Finland, i andel intagna flyktingar och konsekvenser på samhället.Vad är folk som gillar SD rädda för?
Det ena är vad som händer när den allmänna skattekistan är tom. Och alla fortfarande vill ha ut sitt berättigade/rättfärdigade bidrag.Det andra är vad som händer när den ickesvenska befolkningen blir majoritet och svenskarna en minoritet. SD förstår att sia. SD vet att integrationspolitiken är under all kritik. Därför är det lätt att se en mörk framtidsvision om vårt samhälle.Det är därför folk hatar SD. För SD:s sanningar skrämmer dem.
Vet inte vilken värld du lever i, men många av mina inlägg visar varför man bör ta avstånd från Sd.
Du uttrycker dig precis som en ur-sverigedemokrat alternativt SvP.