Varför hatar folk SD?
Jag har inte sett någon som beklagar sig över att media inte skrivit att dagispedofilen i Högsby är svensk exempelvis.
' Men om ett lugnt land förvandlas så kanske reaktioner på det inte är såååå konstiga??
Jag hatar SD för att de är rasister! Förutom det är de en hop bitterfittor med väldigt mkt betalningsanmärkningar!
Jag har sett hur man uttrycker sig där och det är ibland lågvattenmärken, absolut.
Inget som dock visar vem som har rätt och fel eller hur.
Och håll med om att det är en egokick att tillhöra det där gänget som alltid har rätt och som är så goda och bra människor.
Sådan som gärna spottar ur sig att vi och dom är fel och att minsta kritik är samma sak som att säga att en hel folkgrupp är sämre sort än en själv.,
Samtidigt som de gääärna kritiserar utan problem och gärna vill visa upp ett vi och dom, dvs vi som äör bra- de andra rasisterna.
Då går det bra med kritik, då går det bra med vi och dem plötsligt.
Det stavas HYCKLERI.
Varför man ogillar sd. Jo för att de är outbildade, deras program går endast på hatet till muslimer och invadrare.
Finns en hel del här i tråden som jag skulle vilja fråga om de på allvar inte tror att det finns en minsta lilla skillnad mellan folk beroende på var de växt upp och formats efter. Låter lite väl naivt ibland.
Man behöver inte vara påläst eller ha skaffat sig några tankar innan man kastar sig in i ett forum, det är uppenbart. Man behöver eg inte kunna ett smack, bara skaffa några standrardrepliker och sedan kasta sig in och, nej inte ur ett bra perspektiv dvs för att lära sig eller av nyfikenhet på andras åsikter eller för att lära sig argumentera...osv..inget sådant. Nej allt verkar bygga på att blåsa upp sig själv, genom att kasta skit på folk lite lätt nedlåtande, utan att eg veta vad man säger eller vad det står för.