Varför hatar folk SD?
Jag har också haft vänner och släkt som fått dödliga sjukdomar och vårdats av den svenska sjukvården i ett flertal år där enorma resurser sattes in på att ge dem den bästa tänkbara behandling och där bemötandet av dem var så bra man bara kan tänka sig.
Min uppfattning är att ni sverigedemokrater "pissar" på allt och alla i syfte att få Sverige att framstå som ett land i fritt fall.
Det enda som tycks befinna sig i fritt fall är SD-sektens moral.
Absolut. Det finns fantastiska människor i vården, som sliter som galningar och gör ett fantastiskt arbete, och jag har själv massor av positiva erfarenheter.
Men det är väl just tack vare dessa fantastiska människor som det är bra,men vad har de för förutsättningar idag. De arbetar ofta i uppförsbacke med usla resurser .SÅ du ska inte bara ta in det du serveras, utan ha lite koll på hur det tillagas också.
Anledningen att du fått bra vård är att de finns, men hur länge orkar de?
Det är det där jag menar med att sila verkligheten...bakom fasaderna kan det finnas problem, allt är inte bara vad du ser och får.
Ta sig fem minuter och läs detta. Vill du veta mer finns massor av berättelser där ute, bara att googla.
vardforbundetbloggen.se/vastbloggen/2014/07/07/natt-pa-akuten-2014/