Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Varför hatar folk SD?

Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-23 14:28:44 följande:
    Inte? Konstigt, jag kunde svurit på att det var precis det ni tyckte. Vissa av er i alla fall.
    Ja, precis det vimmlar av artiklar och inlägg på Avpixlat och Fria Tider om hur invandrare är precis lika intelligenta och moraliska som infödda svenskar.
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-03-23 17:32:55 följande:
    Eftersom det nu är Sd som diskuteras: Var skulle Sd-företrädare ha påstått att de "tillhör en förhöjd grupp med mer utvecklad hjärna och moral"?

Källa på det?
    Vet inte att jag har uttalat mig om något dyligt angående SD-företrädare så därför utgår naturligtvis källan till det jag aldrig tagit upp.

LÄSER du mina inlägg eller har du någon automatiserad svarsfunktion som ger svar oberoende av innehållet i inlägget du svarar?
  • nihka
    Philipsson skrev 2014-03-23 14:48:30 följande:
    Och vad får dig att tro att nationalister gör det?

Hävdar skottarna det?

Du hittar ju på det du argumenterar mot, alldeles själv. Som Dorian.
    Ditt svaret har inget att göra med inlägget du citerade, men ditt svar är ett typexempel på det du tar upp.
  • nihka
    Dole Bananas skrev 2014-03-23 20:12:40 följande:
    Ja hela 4 st av 66 uteslutna, jättemånga verkligen.

Undrar hur många i SvP som har varit sossar eller moderater tidigare?
    4 stycken nazister är 4 stycken för många och då talar vi om de som aktivt blir medlemmar i SvP. Betydligt fler av de uteslutna SDarna lär rösta på SvP.

Jag vet inte. Du får väl ta reda på det.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-24 17:47:59 följande:
     Varför tar inte journalisterna reda på det? 

Hur vet du att de inte har gjort det? Är du en till lat SDare som inte orkar ta reda på fakta utan du ber hellre andra göra det åt dig? Du får väl googla precis som jag gjorde.
  • nihka

Det är inte alls konstigt att uteslutna SDare och särskilt de som uteslutits pga rasism - vilket händer även om ribban ligger tämligen högt -  blir medlemmar i SvP.

SD och SvP har ju gemensamma rötter och man kanske bara går tillbaka till sitt ursprungsparti för att verka där , eller så nöjer man sig med att rösta på det.

• nihka
    Dole Bananas skrev 2014-03-24 18:10:45 följande:
    4st?
    Det verkar vara oerhört intimiderande att få påpekat att uteslutna SDare vänder sig till SvP. Orkade inte läsa allt sufferingförsvarstal och hoppade över majoriteten av texten efter det citerade.

Är det du på bilden eller?

Lägg gärna märke till att den här tråden heter "Varför hatar folk SD? SDare som går över till rena nazistpartier tror jag gör att folk ogillar och ser ner på SD. Dessa uteslutna nazister har ju trots allt verkat inom och för SD fram till sin uteslutning. Huvva.
  • nihka
    Gert skrev 2014-03-24 18:20:23 följande:
    Journalister har säkert tagit reda på det också. Men det är inte lika intressant att förmedla till allmänheten. Det märks att media enbart går på SD.
    Ja, men då får du väl vända dig till Avpixlat, Fria tider eller Nordfront för mer "seriös" rapportering.

Där hittar du säkert precis som du efterlyser mängder med exempel på sossar och moderater som uteslutits från sitt parti pga rasism och sedan blivit medlemmar i nazistiska SvP. Skrattande
Svar på tråden Varför hatar folk SD?