Inlägg från: Titt ut |Visa alla inlägg
  • Titt ut

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Shosh skrev 2014-08-24 15:38:56 följande:
    Klokt att vänta, man blir ju knäpp av de här jäkla testerna. Jag tog ett till test i fredags, cb digital och det visade gravid 1-2. Men igår morse började jag blöda igen och blöder fortfarande. Känns precis som mens, fast med levrat blod, har mensvärk också. Känner mig inte gravid alls längre heller. Så nu är det bara att vänta några veckor antar jag och försöka igen efter nästa mens. Men det känns ok, det var inte meningen nu helt enkelt. Jag håller tummarna för dig, du kan väl skriva hur det går:)
    Nej vad tråkigt! Skönt att du tar det bra iallafall. 

Tack för att du håller tummarna för mig, jag har fortfarande molande värk tyckte att jag mådde liiiite illa idag under 1 timme men annars ingenting. Jag har ingen aning om jag är gravid eller inte, tiden får utvisa det men jag är bra sugen nu på att få veta. Jag ska vänta till söndag tidigast, har bim på lördag. Jag borde känna i brösten snart om jag är gravid för det gjorde jag med mina två tidigare graviditeter.

Hoppas det går bra för dig nästa månad, håller tummarna för dig med!
  • Titt ut
    Josefine0811 skrev 2014-08-28 20:13:13 följande:

Idag blev det ett plus för mig :)

Vad kul! Grattis! Men skulle inte du ha Bim den 3/9? Vad tidigt du kunde testa. Underbart!
  • Titt ut

Har Bim nu, mellan 28-31/8 någongång. Skrev tidigare att jag skulle vänta till 1 vecka efter Bim med gravtest, men det känns så tråkigt nu när jag här och kommer testa på söndag morgon. Sååå spänd!! Har fortfarande samma symptom, molande mage och rygg. Idag fick jag som lite ilningar i brösten en kort stund.

• Titt ut

Ingen glad gubbe imorse när jag testade Ingen mens heller, men den kommer nog idag

• Titt ut

Ingen mens än troligtvis Bim +2 idag. Jag hoppas på att jag är låghormonare, ska testa mig på lördag om inte mensen har kommit.

Hur går det för er andra med planerna och eller med bebisverkstan?

• Titt ut
    chiqita skrev 2014-09-02 06:27:21 följande:

Välkomna Treanhoppsan och Miraculous

Tittut: här väntar jag på bim men lite osäker på när det är. Siste mens 16 tror jag så då borde jag haft ÄL om cykeln är normal. Bröstvårtorna extremt känsliga dock så ev sen ÄL.. Vi har i a fall preppat ägget rejält under resan så vi hoppas på en Maltabebis

Trevligt! Glad

Vi håller tummarna för majbebisar!Glad
  • Titt ut
    Titt ut skrev 2014-09-02 21:50:12 följande:
    Trevligt! Glad

Vi håller tummarna för majbebisar!Glad
    Såg nu att du hade skrivit Maltabebis, såg fel trodde du skrev majbebis...Glad
    En Majbebis och en Maltabebis då Glad
  • Titt ut

Bim + 4 idag. Ingen mens, snart är lördag här...hoppas på ett plus då! Jag är så nervös!

• Titt ut
    Treanhoppsan skrev 2014-09-03 20:41:04 följande:

Åhh så spännande! Jag håller tummarna! Själv har jag en vecka till bim och är redan urväntad... :)

Tack!
    Så jobbigt att vänta!
  • Titt ut
    Rost skrev 2014-09-03 22:01:53 följande:

Här har mensen dykt upp, men det känns inte så jobbigt då det bara var första försöket. Nya tag den här månaden :)

Synd. Lycka till och hoppas på ett plus i september!
  • Titt ut
    Treanhoppsan skrev 2014-09-05 07:29:47 följande:

Lördag imorrn, hur känns det? :) Så himla spännande!

Jag kunde inte hålla mig, tog ett test nu. Vet inte om det är negativt eller är det ett plus jag har fått?
  • Titt ut

Tack alla! Jag blev så osäker då det var så svagt. Jag hade läkartid idag och då passade jag på att ta ett grav.test där också och det var ju ett plus!

Jag kan knappt tro det då alla våra tre barn har då blivit till på första försöket. Vi tänkte sån tur kan vi inte ha igen, men tydligen. Hoppas allt går bra nu bara, nervösa första veckor framför mig.

• Titt ut
    Smulan 89 skrev 2014-09-14 12:29:05 följande:
    Det är inte så svagt. Mitt första test var väldigt svagt, så det syntes knappt alls. Mitt andra såg ut som ditt och då tog jag även ett digitalt och fick gravid 2-3 v. Går in i v 12 imorgon =)
    Ja nu så här i efterhand så ser ju jag också att det är ett plus, jag vågade nog inte tro det då Sen så har jag inga erfarenheter av streck tester, mina två andra graviditeter testade jag med digitala.

Härligt, då har du varit på inskrivning och de kritiska veckorna är över.
    Jag är i vecka 7 nu och har inskrivning i början av vecka 11.
    Häng med i denna tråd om du vill http://www.familjeliv.se/forum/thread/73955616-gravid-med-3e-barnet-bf-2015

Även ni andra som har fått ett plus!
  • Titt ut
    chiqita skrev 2014-12-11 17:56:48 följande:

Hallå tjejer. Hur går det för er? Här har det äntligen tagit sig trots oregelbundna cykler och tunn hinna. Troligt i vecka 6+ nu. Eftersom cykeln inte är jämn kan jag inte vara säker på när ÄL var.

Åååå vad härligt! Stort grattis!
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)