Shosh skrev 2014-08-21 11:26:15 följande:
Jotack, dagarna kryper så långsamt fram mot söndag (BIM 24/8).. Var så dum och testade igår, men det var ju neg så klart. Känner mig mer PMS:ig nu, svängigare i humöret och inte lika mycket molvärk. Brösten är mindre spända också.
Så jag skulle nog inte säga att hoppet är så stort. Känns som att jag står i ett vägskäl, antingen kör jag all in och beställer hem äl-stickor och börjar tempa osv, eller så struntar jag i allt och så får det bli som det blir. Känns som att det sista alternativet onekligen vore bäst för min mentala hälsa:/
Hur har du det?
Har fortfarande molande värk i livmodern, som strålar ut i äggstockarna samt till ryggen. Det känns precis som svag mensvärk som kommer och går och en varm känsla också, pirrande känsla i magen och idag spänner det mycket som att jag har en ballong i magen. Jag har aldrig vad jag kan minnas känt så här strax efter äl eller mellan mensen så borde ju ta det som något positivt men har svårt hoppas. Vill inte bli besviken sen. Därav tänker jag vänta tills 1 vecka efter bim (30/8) innan jag testar med gravtest. Vill inte bli besviken och vill inte veta ifall det var ett tidigt missfall på gång. Om brösten börjar ömma och bröstvårtorna blir riktigt mörka runt bim då kan jag börja hoppas
Du har ju bim idag, hur går det?