• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Irma01

På väg tillbaka från KS där vi gjorde VUL och fick se ett tickande hjärta
    Så lättad!
    Tack för all stöd tjejer!

• Löparnörden
    Irma01 skrev 2014-01-23 11:40:22 följande:

På väg tillbaka från KS där vi gjorde VUL och fick se ett tickande hjärta smile1.gif
    Så lättad!

Så härligt, vilken lättnad för er att det såg bra ut
  • Jenkis
    Irma01 skrev 2014-01-23 19:25:01 följande:
    Ja, helt fantastiskt! Tack
    Grattis!

VUL på måndag och jag hoppas att slemhinnan ser bra ut. Det börjar närma sig. Alla fall i teorin... Hoppas praktiken fungerar med.

Ingen annan som är på gång? Någon som ruvar t.o.m.?
  • Helisa

Håller tummarna för dig, Jenkis!
    Grattis, Irma, till ett tickande hjärta!

• micke78

Grattis Irma!! 
    O grattis till andra som det har gått vägen för här:) 

En stund sen jag kikade in här, har varit sjuk en stund nu o var säker på att jag inte fick genomföra ÄD. Men nu är jag på G iallafall! Tog injektionen (med vad det nu än är) i tisdag och vi åker till Reprofit den 19:e för att göra äggdonationen.

Det är ju bara 27 dagar kvar och jag har fortfarande inte hört något om någon donator.. När fick ni reda på eran donator? Blir ju lite orolig, tänk om de inte hittar någon match o så...

Kram från mig

• Jojjo77
    Irma01 skrev 2014-01-23 11:40:22 följande:
    På väg tillbaka från KS där vi gjorde VUL och fick se ett tickande hjärta
    Så lättad!
    Åååå vad skönt! Grattis!

Jag fick tyvärr MF i vecka 8. Inte ont, bara blödningar. Så det kan nog vara väldigt olika. Vågar skriva det nu, när allt är bra med dig.
  • Minnah77

Jenkins.. Hoppas att slemhinnan är bra.. Micke78... Håller tummar för att ni får en donator snart.. Irma01... Vilken underbar känsla.. Jag ruvar... Dag 7... Gahhhh evigheter känns det..

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014