Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Jenkis, så skönt att du hittade en bra kompromiss. Håller helt med Juliette och tror att det viktigaste är att du inte mår dåligt! Ibland vill man för mycket för snabbt...
Kram på dig
Jenkis, så skönt att du hittade en bra kompromiss. Håller helt med Juliette och tror att det viktigaste är att du inte mår dåligt! Ibland vill man för mycket för snabbt...
Kram på dig
OT eller inte, spelar ingen roll, tycker att det är så skönt att kunna stötta varandra här, det är det viktigaste! Som sagt, skönt att du verkar ha hittat en dos som fungerar för dig.
Apropå det andra var jag på inskrivning igår, kändes rätt overkligt! Trevlig barnmorska, nu är remiss skickade till UL, en massa blodprover tagna, tid bokat hos läkare den 24/2, tja, kan inte säga att jag inte känner mig väl omhändertagen.
Det bästa är dock på onsdag, då jag äntligen slipper progesteron mic! En liten sak i sammanhanget men jag längtar verkligen efter att få slippa dessa vagitorier
Känner mig tröttare än vanligt, vet dock inte om det är efter vår långa resa eller pga graviditeten. Annars märker jag ingenting, väldigt konstigt att få in i huvudet att det finns en bebis där inne!
Trevlig helg på er tjejer
Jenkis, så bra att du har fått tid nu! Skönt att slippa kämpa för det nu också, bättre sent än aldrig, förstår din frustration!
Villsågärna tack, ja jag har nästan glömt bort hur livet är utan vagitorier )
Jojjo, vad trist att det blev framflyttat igen, förstår att det suger energi
Hoppas verkligen att ni får komma igång snart.
Grattis villsågärna vad kul att det går åt rätt håll!! Tänk, jag börjar snart tro på mirakel
Kram!
Jenkis, härligt!
Juliette, håller alla tummar för dig med!
NinaCamilla, njut av ruvartiden
Vi håller tummarna!
Juliette, ja man häpnar faktiskt när man läser sånt!
Vad skönt att du har fått tag i en Gun som känns bra, det är verkligen guld värt. Själv när vi gjorde ÄD i Spanien tyckte jag att jag inte alls fick stöd av min gyn här...
Som tur är behövdes hon inte när vi gjorde den på KS.
Håller tummarna för dig, lycka till med alla prover!
Pyret 77, välkommen!
Juliette, herregud vad man inte ska behöva göra!
Helt övertygad om att du gör det Juliette
Ibland blir man förvånad över vilka krafter man besitter när det väl visar sig. Inte för att något av detta har varit en dans på rosor, men tänk att man orkar börja om gång på gång.
Tycker vi ger oss själva en stor applåd!
Och jag VET att 2014 blir det lyckade året för oss alla
Kul Pyret 77. Vi gjorde vår sista FET på KS Huddinge 18/12 och plussade på nyårsafton!
(Sjätte försök!). Själv är jag verkligen nöjd med allt KS har gjort för oss. Underbar personal verkligen.
Håller timmarna för dig, hoppas du får ett + den 8/3.