• Irma01

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Frk Röd, jag har inte dragit ner inför ET och dricker i vanliga fall allt mellan 2-3 dubbel espresso (svart) om dagen. Lite mindre på helgerna.
    Nu har jag dock bytt den tredje kopp till grön te i stället...
    Verkar inte ha spelat någon stor roll, men det kanske är lika bra att dra ner inför ET om du känner att det påverkar.

Lycka till!

• Irma01

Hej...

Såg att jag hade ljusbruna flytningar nyss när jag var på toa. Är i vecka 8 och blir verkligen orolig. Ser ut som att jag håller på få missfall? Har inte speciellt ont, och ha ringt till KS, väntar på att de ringer tillbaka.

Någon som har varit med om detta?

• Irma01

Tusen tack för era svar!
    Ringde som sagt till KS och vi ska dit i morgon eftersom de tyckte att man borde kunna se nu hur det ser ut. Har inte ont, så det får jag ta som ett bra tecken. Håller tummarna och berättar hur det går i morgon!

Tack tjejer

• Irma01

På väg tillbaka från KS där vi gjorde VUL och fick se ett tickande hjärta
    Så lättad!
    Tack för all stöd tjejer!

• Irma01

Minnah 77, förstår att ruvningstiden går väldigt långsamt...när är det testdagen, 30 jan?
    Håller tummarna för dig!

• Irma01

Ja Minnah77, håller verkligen med. Vet inte hur jag hade orkar med alla behandlingar utan det stödet! Ovärderligt
    Jag är i vecka 8, så inget är säkert än, men vad jag förstod är risken för missfall mindre när man har sett ett tickande hjärta.

• Irma01

Helisa, så härligt!! Längtar tills jag har passerat vecka 12 och kan verkligen känna mig lugnare. Försöker dock njuta, vi har väl alla här kämpat tillräckligt hård för att inte njuta av graviditeten...
    NinaCamilla, håller alla tummar!!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014