Redan47 skrev 2014-03-24 18:29:33 följande:
Nina: Åk till Grekland eller någonanna stans där du kan få detta gjort. Så får du göra upp med FK efter. Enlgt EU , vill jag minnas du kan ta vård var du vill i EU. Skicka faktura därefter. Ditt liv din hälsa är ditt ansvar. Du behöver lita på dig själv, lyssna på dig själv och på vad din kropp säger. Även om det skulle kännas svårt rent ekonomiskt i nuläget, så kommer det ordna sig också, med tiden. DU kommer levande ur detta! Jag förstår din vanmakt, känslan att vara i andras händer, som ska vara utbildade och experter, men inte känna tillit. ÅK!!! Ta vård där den finns! Detta kan inte vänta hur länge som helst. Du far också illa av cellgiftsbehandling. God nyhet, jag åker till aten igen på fredag för en transfer redan på lördag!!! Ja herregud vad allt gick fort. Jag råkar ju helt plötsligt ha en cykel som passar med en donator och slemhinnan svarade till slut på den vaginala "östrogenduschen". P tror på teorin att min slemhinna är bidragande plus att de tidigare( detta har jag räknat ut utifrån hennes dialog) transfer gjorts för sent, implantations fönstret har varit stängt! NU idag ägglossar båda jag och donator...blactocyt på lördag! Detta är de goda nyheter jag kan sprida idag. Detta blir mitt 4e försök. Så vi valde bort hysto i nuläget, och gör det med ett snitt om detta inte skulle gå vägen denna gång. Vi hade lång överläggning. Jag har blivit en fena på clexane sprutorna, tar 2ggr/dag. senaste 2 ggr inte ett märke! hihi, midwife sa på ett sätt, penny på ett annat, då gick jag in på nätet o kolla vad clexane sa....det blev en medel väg mellan alla 3 sätt.
Va roligt att du är på g nu. Håller tummarna för lördag!! Kram PS. Övning ger färdighet, efter ett tag får man kläm på sprutorna