• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Det känns verkligen ledsamt att två av våra ÄD systrar mist bebisar. Vår värsta mardröm. Känner mig nedstämd av den sorgen. Och tacksam att vi delar både glädje ich djupaste sorg. Det är styrka hos er som orkar göra det. Ger hela spektrat på den " verklighets plan" vi befinner oss på.

• Redan47

Lite osäker hur, men de har erbjudit mig att skicka recept. Mail eller post, törs jag vite svara på faktiskt. Fråga. Meddeloa P att du ändå vill ta det säkra före det osäkra, referera till att du vet att jag knaprar i "Förebyggande säkerhet" att det nu varit missfall m infektion att du känner oro. Embio vill inte... typ. När ska du börja din dos isåfall? Annars kanske jag kan ta med...fr Aten. Åker 4-7/6

• Redan47

Dagens VUL: 7mm

Inget superresultat som vanligt.... Men ska öka östrogen npgot. Ska ta 2mg vaginalt ... Enl penny. Har ni provat det ?

• Redan47

Ja det är bara köra. Ang plåster ... Jag har ingen i sv som skriver ut medicin, bara i Aten . Ich det hinner jag nog inte få till jag åker. Men ska fråga om jag köpa det på apotek i Aten.

• Redan47

Östrogen tillskott ökar flytningar. Klara.

Svamp: finns ju ett superpiller, ta det. Och jag dricker citronvatten varje morgon. Minus mjölkprodukter ich minskat rött kött????. Mer grönt. När syra basen bli obalans risk för svamp. Utöver det äter jag mjölksyra piller. Ingen tvål i underlivet !

Kul att fler är oå gång!

• Redan47
    Jojjo77 skrev 2014-05-28 16:20:42 följande:

Hej! Var ett tag sen jag tittade in här. Vill bara sprida lite hopp för alla som sliter. Vi testade positivt för nästan en vecka sen. ÄD nummer ett. Nu hoppas jag att det går hela vägen. Kram!

Vad roligt! Vilken känsla med ett plus , grattis
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-05-28 16:13:20 följande:

Klara flytningar är helt ofarliga och mer ett tecken på att "fertiliteten" ökar dvs ökad dos östrogen. Om du har lätt att få svamp, minska på sockret. Det är framför allt det som är en bov i att fel bakterier växer till. Kram
    Tack vilksågärna : sockret !!! Jätte viktigt ändå m eller utan svamp. Ger bättre miljö i livmoder att undvika socker.
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014