Inlägg från: villsågärna38 |Visa alla inlägg
  • villsågärna38

Jag tog ureaplasma och mykoplasma prover hos en privat gyn. Hade fått antibiotika om de visat nåt men de var negativa. Sen fick jag en halsinfektion innan jag blev gravid med dotterns någonsin senare (mykoplasma) och fick då antibiotika innan ET. Slump el öde? Vem vet... Kram

• villsågärna38

Fått svar på hcg provet jag tog imorse. Hade ökat!!! Jippie Är 43500 nu och jag är nog i V6+3 - 6+5 ungefär. Vul nästa måndag. Kram ps. Jenkis, vilken vecka är du i nu? Hoppas du mår bättre!!

• villsågärna38
    NinaCamilla skrev 2014-02-17 17:11:21 följande:
    Grattis villsågärna! Härlig att Hcg har ökat! Hut ofta tar du provet? Om jag plussar ska jag ta både Hcg och progresteron prov dag 2 och vet inte vem ska jag vända till. Mina gyn kontakter är lite si och så efter all kämp. Hoppas på en plus

Tack Jag tog i onsdags och idag. Har ju blivit spontant gravid men får ändå hjälp av Huddinge eftersom vi nyss gjorde FET där och först var osäkra på om det var det som fäst iaf. Nu var det inte så men får ändå höra ett vul till där innan jag går vidare till mvc. Testa någon privat gyn. Var bor du? Vet ett par i Stockholm. Sen har Redan47 tipsar om ett lab här i tråden också tror jag. Håller tummarna för dig!! Kram
  • villsågärna38
    Irma01 skrev 2014-02-17 17:07:29 följande:
    Grattis villsågärna vad kul att det går åt rätt håll!! Tänk, jag börjar snart tro på mirakel Kram!

Tack Jag med!! Ska bara ta oss förbi de här mest riskfyllda veckorna!! Kram
  • villsågärna38
    Juliette F skrev 2014-02-18 16:04:55 följande:
    GRATTIS!! Helt underbart att se att andra plussar. Ger hopp åt oss som väntar på plusset.

Tack Juliette!! Hoppas så att det snart går vägen för dig!! Kram
  • villsågärna38
    Jenkis skrev 2014-02-17 20:04:55 följande:
    Vad kul!!! Grattis! Jag ligger 1,5-2 veckor efter dig och har 5+0 i morgon. Plussade första gången på 3+4, så man kanske kan tro att jag ligger längre fram än vad jag gör. Här mås det helt ok. Jobbade som vanligt idag och har tagit en rejäl promenad uppdelad i två delar. Först en rask till en kompis och så stanna där några timmar och så hem samma väg i ännu raskare tempo. Hon och hennes granne skulle springa 5 km och följde mig på vägen (ca 1,8 km) och ni vet ju vilket tempo hurtbullar kan ha när de promenerar i träningssyfte.... Mina graviditetsymptom är ju nästan obefintliga, men nu fick jag känna att jag trots allt är gravid. Fick ont i magen, men det försvann nästan direkt vid vila och än så länge inget blod, så det är nog ingen fara. För psyket är det dock bara bra att anstränga sig lite extra. Känns skönt i kroppen.

Men då är vi ju nästan i synk iaf Kul att du mår bättre nu!! Och bra att det inte är några blödningar som spökar. Mina symtom kom i helgen så vänta bara Mår lite allmänt illa om jag inte äter regelbundet och dödstrött!! Somnar 20 med dottern om kvällarna men der är ju dagens i-landsproblem!! Kram
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014