Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Redan47 skrev 2014-03-05 12:30:55 följande:
Hej alla där! Efter att ha läst info på Cyperns hemsida om bl.a. Graviditets test, har jSg bestämt mig för att göra ett blodprov hcg idag. Och på fredag ett urin prov. Varför urinprov på fredag? Jo, för jag får inte svar på tester förrän nästa vecka iallafall av min gyn. Och det stod just att har man svårt att göra blodprov så är kisse provet resultat på fredagens ruvningsdag definitiv. Visar det inget då= negativt. Att kissa idag , är ett osäkert resultat enligt denna redogörelse. Riktigt bra oc redogörande, den skulle fler ha ute! Nu går mina tankar till nästa försök, sim vi tror kommer göra i Aten serum. Har en lista som jag ska skriva idag med frågor till dem. För jag fick en nid blödning denna gången ocå, ändå inget som tycks tagit sig. Förra gången hände ingenting alls. Jätte kramar till er, tacksam flr er värme! Nina Camilla återigen super grattis, njut av nuet!Det låter som en bra plan! I Sverige så brukar man inte ta hcg utan testa med sticka man får från kliniken på TD som ska ha sån marginal att ger det inte utslag då så är man inte gravid. Tror det är 18 dagar efter ÄP. Håller tummarna för dig! Får du veta hcg i em? Kram