• Anonym (Frågande)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Hej Alla!

Vi hade en diskussion igår kväll jag och min man om svenska kvinnor och dess "frisläppthet" . 
    Enligt min man så SKA en (fin) kvinna/tjej inte ha fler än 10 sexpartner (max) i sitt liv om hon inte vill klassas som ett luder (slampa). Har man fler än 20 sexpartners innan man stadgar sig så är man på gränsen till prostituerad.  Män kan däremot leka loss tills de skaffar villa och vovve och fru och allt det där för det ligger ju i deras natur att göra så - ju fler desto bättre.

Nu har vi två småbarn. En tjej och en kille med 16 månader emellan de.  Han menar alltså att tjejen ska vara fin tjej och vänta och han blir stolt om pojken förlorar oskulden vid 13 och är skolans hingst.
    Är detta verkligen så som män och kvinnor ser på kvinnors sexualitet idag 2013?

• Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?
  • EstherH
    kk kk skrev 2013-10-11 17:26:46 följande:
    esther brukar jämföra prestation och kukstorlek med sina ex och nuvarande, sen när de försvinner blir hon förvånad
    Nu slår du under bältet. Har du ingenting vettigt kvar att säga? Är det jobbigt att inte alla män håller med dig? Jag säger ju det - du och jag umgås i mycket olika kretsar. Min är dock fylld av väldigt mycket finare människor, om går efter vad du har skrivit i den här tråden.
  • EstherH
    kk kk skrev 2013-10-11 17:28:08 följande:
    bra gjort, nu kan du uppnå drömsiffran på 315 och bli gammal med många katter tillslut  
    Jag lever hellre det livet än med någon som ens påminner om dig.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:20:03 följande:
    Han tog inte upp det, jag tog upp dig. Jag skulle prata om en familjeliv-tråd som jag tyckte var knäpp. Och han är alltså EN man, av det 100-tal män jag umgåtts med. Och INGEN - ingen ingen - av hans vänner höll med honom. De tyckte att han tänkte knasigt? Förstår du?
    mmm, hans manliga vänner SA att de inte brydde sig, eller hur.
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 17:26:16 följande:
    Ja. Sexuell frihet är en väldigt viktig fråga för mig och han började trassla in sig i förklaringar om heder och moral och då backar jag direkt. Mitt underliv är mitt och jag bestämmer vem jag släpper in där. Om han anser att det finns en maxantal för hur många man kan släppa in där och fortfarande vara en bra människa, då vill jag inte vara med. Då finns det män som passar mig bättre.

Skål *hick* börjar bli några glas vid det här laget, Esther! Skrattande
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • kk kk
    Anonym (ss) skrev 2013-10-11 17:21:33 följande:

Så du dumpade en normal kille enbart pga att han kunde haft problem med det? Det var inga andra saker du ogillade med honom utöver detta? Om det var så, var det nog inte honom det var fel på.
    han blev dumpad för att han berättade att 315 är många partners av den här drömkvinnan, hon borde ha en stämpel av socialstyrelsen på sig
  • EstherH
    kk kk skrev 2013-10-11 17:29:21 följande:
    mmm, hans manliga vänner SA att de inte brydde sig, eller hur.
    Precis. Han var förvånad över det mothugg han fick, för att han, precis som du, alltid gått runt och trott att alla höll med honom. Att hans syn på sex var en naturlag. Men i de kretsar vi umgås är det inte så.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:23:03 följande:
    Somliga. Jag och mina partners gör definitivt det. Men nu syftade kk kk på att diskutera sitt sexliv med andra människor, som jag förstod det. Och det gör alla mina vänner.
    nej jag menade att diskutera med sin partner.
  • EstherH
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:30:16 följande:

Skål *hick* börjar bli några glas vid det här laget, Esther! Skrattande
    SkålSkålSkål Tusen skålar tillbaka, Dorian! Du är en av min absoluta favoriter på det här forumet, bara så du vet Flört
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:23:01 följande:
    för kvinnor är det bäst att ligga med den man som får ligga mest för då kan hon få en attraktiv son och därmed många barnbarn ja. men hon vet ju att hon är modern.

för män är det ju bättre att srputa i en kvinna som ingen annan sprutar i eftersom man då vet att man är pappa. att spruta i samma kvinna som alla nadra sprutar i leder ju till att man int ehar en aning. man bör göra det också, men framför allt bör man lägga monopol på några kvinnor och knulla dem exklusivt. 

Knappast. Dels för att barnens attraktivitet har noll och nada att göra med förälderns utseende, men också för att det utarmar den genetiska mångfalden, vilket är direkt skadligt. Mycket bättre att ligga med många män, dels för att man då får större genetisk bredd på barnen, men också för att man får fler män som skyddar barnen i ett krisläge. 
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • EstherH
    kk kk skrev 2013-10-11 17:31:37 följande:
    nej jag menade att diskutera med sin partner.
    Då kanske det är ovanligare. I dina kretsar.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?