• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

EstherH skrev 2013-10-11 17:18:16 följande:
    Jag och han hade legat med 15 personer vardera - något som han tyckte var ett alldeles rimligt antal. Jag tyckte att han hade väldigt konstiga värderingar och att jag lika gärna hade kunnat ligga med 315 utan att han skulle bry sig. Han tyckte att det inte spelade någon roll eftersom så inte var fallet, och nu hade jag ju bara legat med 15. Men jag kunde inte vara med någon som skulle döma mig efter något så fånigt som antal sexpartners. Så jag lämnade honom.
    bra gjort, nu kan du uppnå drömsiffran på 315 och bli gammal med många katter tillslut  
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:20:03 följande:
    Han tog inte upp det, jag tog upp dig. Jag skulle prata om en familjeliv-tråd som jag tyckte var knäpp. Och han är alltså EN man, av det 100-tal män jag umgåtts med. Och INGEN - ingen ingen - av hans vänner höll med honom. De tyckte att han tänkte knasigt? Förstår du?
    mmm, hans manliga vänner SA att de inte brydde sig, eller hur.
  • kk kk
    Anonym (ss) skrev 2013-10-11 17:21:33 följande:

Så du dumpade en normal kille enbart pga att han kunde haft problem med det? Det var inga andra saker du ogillade med honom utöver detta? Om det var så, var det nog inte honom det var fel på.
    han blev dumpad för att han berättade att 315 är många partners av den här drömkvinnan, hon borde ha en stämpel av socialstyrelsen på sig
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:23:03 följande:
    Somliga. Jag och mina partners gör definitivt det. Men nu syftade kk kk på att diskutera sitt sexliv med andra människor, som jag förstod det. Och det gör alla mina vänner.
    nej jag menade att diskutera med sin partner.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:26:16 följande:
    Ja. Sexuell frihet är en väldigt viktig fråga för mig och han började trassla in sig i förklaringar om heder och moral och då backar jag direkt. Mitt underliv är mitt och jag bestämmer vem jag släpper in där. Om han anser att det finns en maxantal för hur många man kan släppa in där och fortfarande vara en bra människa, då vill jag inte vara med. Då finns det män som passar mig bättre.

alltså män som vet vad dom ska säga men har samma uppfattning som den här killen egentligen
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:26:35 följande:

Som jag redan svarat, nej, jag har inga egna barn, efter aktivt beslut från min sida.

Tror du på fullaste allvar att alla har exakt samma smak då? En del tycker ju att Pamela Andersson är supervacker. Det tycker inte jag. Andra tycker att Maria Wetterstrand ser grå och tråkig ut, jag tycker hon är en babe. Smaken varierar. Många som du kanske skulle rata är jag gärna med, medan andra som jag finner attraktiva kanske inte alls lockar dig. Det är väldigt personligt och väldigt olika vad man dras till.

Konkurrens var ett problem för mig när jag var bitter fjortis, och valde att se världen i svart och vitt, snygga balla hårda killar som fick brudarna, och mesar som jag som fick vara axeln tjejerna grät på när bad boysen drog vidare. Som äldre har jag kommit ur den synen, och både männen och kvinnorna har mognat avsevärt. Jag är sällan vännen i hörnet längre. Och jag har då bara blivit äldre och tjockare sedan unga år, så attraktionskortet kan man inte tala om.      
    maria wetterstrand är het så där råkade du ha rätt i nåt, hon är skapr som ett rakblad den tjejen. dessutom horribel smak i män, jag har träffat mannen hon har barn med och han är inte mcyket att hänga i julgranen. så du har kanske en chans där

ok, jag har blivit mer och mer attraktiv med åren så jag gjorde en annan resa än du då, men jag förstår vad du menar.

smaken varier men inte sådär mycket, ett smv är rätt stabilt en 7a är en 7a om det int eråkar vara en 6a en morgon. men det varierar inte så mycet. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:27:49 följande:

Och det ÄR oladdat. Vill hon berätta så får hon det. Men jag är mer nyfiken på hennes favvofärg. Mer intressant. Kan vara bra att veta om man ska köpa present. Antal sexpartners påverkar fortfarande nada.
    vi pratade om fjärilen dorian, blanda inte bort korten.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:28:19 följande:
    Nu slår du under bältet. Har du ingenting vettigt kvar att säga? Är det jobbigt att inte alla män håller med dig? Jag säger ju det - du och jag umgås i mycket olika kretsar. Min är dock fylld av väldigt mycket finare människor, om går efter vad du har skrivit i den här tråden.
    tyckte det var lite kul. det var ett skämt.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:29:03 följande:
    Jag lever hellre det livet än med någon som ens påminner om dig.
    hjälp en slampa som inte vill ha mig
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:30:16 följande:

Skål *hick* börjar bli några glas vid det här laget, Esther! Skrattande
    förklarar en del
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?