Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:26:35 följande:
Som jag redan svarat, nej, jag har inga egna barn, efter aktivt beslut från min sida.
Tror du på fullaste allvar att alla har exakt samma smak då? En del tycker ju att Pamela Andersson är supervacker. Det tycker inte jag. Andra tycker att Maria Wetterstrand ser grå och tråkig ut, jag tycker hon är en babe. Smaken varierar. Många som du kanske skulle rata är jag gärna med, medan andra som jag finner attraktiva kanske inte alls lockar dig. Det är väldigt personligt och väldigt olika vad man dras till.
Konkurrens var ett problem för mig när jag var bitter fjortis, och valde att se världen i svart och vitt, snygga balla hårda killar som fick brudarna, och mesar som jag som fick vara axeln tjejerna grät på när bad boysen drog vidare. Som äldre har jag kommit ur den synen, och både männen och kvinnorna har mognat avsevärt. Jag är sällan vännen i hörnet längre. Och jag har då bara blivit äldre och tjockare sedan unga år, så attraktionskortet kan man inte tala om.
maria wetterstrand är het så där råkade du ha rätt i nåt, hon är skapr som ett rakblad den tjejen. dessutom horribel smak i män, jag har träffat mannen hon har barn med och han är inte mcyket att hänga i julgranen. så du har kanske en chans där
ok, jag har blivit mer och mer attraktiv med åren så jag gjorde en annan resa än du då, men jag förstår vad du menar.
smaken varier men inte sådär mycket, ett smv är rätt stabilt en 7a är en 7a om det int eråkar vara en 6a en morgon. men det varierar inte så mycet.