Kevlarsjäl skrev 2013-10-13 19:36:16 följande:
Min son som är ett år nu har sovit i samma sovrum som oss föräldrar dock i egen säng fram tills nyligen. Hela tiden har han vaknat flera gånger per nätt och ställt sig upp och gallskrikit och gråtit samtidigt som han pekat i ett hörn i sovrummet, vi bytte sovrum nyligen för att se om det skulle hjälpas, och ja, han vaknar inte en endaste gång längre och är ledsen.. sen för ca ett halvår sedan började min sambo vakna av att "någon" kröp upp i vår säng om nätterna, jag trodde att han inbillade sig för att vara ärlig, men för ett par månader sedan vaknade jag av att det kändes som att någon kröp upp i sängen, tänkte yrvaket att det var barnet som tagit sig ur spjälsängen eller att det var någon utav katterna, men nej, då såg jag hur täcket rörde sig precis som om någon kröp, som ett barn som kröp. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag blev så sjukt rädd att jag inte vågade röra mig, sen väckte jag min sambo och vi sov ï bäddsoffan i vardagsrummet resten av natten.. sen efter det har det hänt vid tre tillfällen till, och det finns ingen annan förklaring till detta än att det är något som kryper upp i vår säng om nätterna. Detta har skrämt oss så pass mycket att vi nu ska flytta härifrån nästa månad efter att ha bott här knappt ett år, vi sover inte längre i sovrummet utan i bäddsoffan. Jag vågar inte vara ensam hemma om kvällarna heller. Har alltid varit skeptiskt till övernaturliga grejer osv men tji fick jag.
Vore intressant att se en bild på huset eventuellt vart det ligger, centralt gammlat?
Kankse har någon dött i huset eller kanske det stod ett hus på platsen tidigare?
Om det du säger är sant så skulle jag inte tveka att ta dit ett medium, men dock ta det med en nypa salt.