Vad är det obehagligaste ditt barn sagt?
Vid det laget börja jag tycka att det kändes väldigt obehagligt men skrattade lite nervöst och sa: vilka dumheter , det har du ju inte.
Då slog min dotter näven i bordet och luta sig fram medan hon spände ögonen på mig och sa: Tror du mig inte? Det finns bilder på mig från då, jag var en stor tjej då!!
Då var de så creepy så jag var tvungen att lämna rummet en stund, kändes som att min lilla flicka var nån vuxen där i köket för en stund. När jag gick tillbaka fråga jag om thailand, och det hon sagt och då skratta hon och sa bara: de ha ja inte sagt, du e tokig mamma.....
Med tanke på att din dotter nämnde saker som hände efter Tsunamin, att folk dog samt att ni inte ens pratat om den hemma så tror jag din dotter kan ha upplevt tsunamin i ett tidigare liv. Hennes sista kommentar tyder på att hon inte riktigt var medveten om vad hon hade sagt. För med tanke på att du skrev det kändes som hon var vuxen när hon sa det, hennes argument på din kommentar: vilka dumheter, det har du ju inte, tycker jag också tyder på hon då talade sanning.