Bobbo3 skrev 2013-11-30 00:50:49 följande:
Jag äter lergigan comp och lergigan och hade nog inte fixat att ta hand om sonen utan dom. Jag har bättre dagar å sämre dagar på dom sämre dagarna lever jag på yoghurt och beslagtar soffan. Men jag har märkt att om jag är hungrig eller kissenödig så mår jag mer illa så små äter (iden mån det går). Kan bara äta vissa saker så äter bara det som går te x kött går inte att äta. Men hatar detta illamående :( känns hemskt när man är mitt i middagen får springa på toa :/. Jag hoppades verkligen att det skulle försvinna i v12, räknade ner dagarna men sån tur hade jag inte nu har jag typ gett upp å räknar med illamånde tills minst v25 som det var förra graviditeten.
Jag har också lergigan comp, men jag får ibland biverkningar i form av extra illamående av dem så jag tar dem bara ibland. Jag avskyr också denna ständiga klump av illamående som sitter i halsen. Spydde idag igen *suck*. Jag vill kunna njuta av att vara gravid, att kunna röra lite mer på mig och att orka göra saker med sonen, men stackars ungen får knappt göra något alls med mamma för hon mår bara som en påse skit.
Jag mådde också dåligt långt in i graviditet förra gången. Minns dock inte när det gav med sig. Jag vill bara att det blir jul snart så att jag kan få vara ledig. Det är jobbigt att arbeta (speciellt med barn som jag ju gör) och må illa. Jag gör ett uselt jobb :(. Dessutom pendlar jag nära två timmar/Dag och det är ingen höjdare. Jag bävar inför den dagen jag blir tvungen att spy på tåget.
Heh, klagomuren har talat... igen. :P