Inlägg från: Maliiin |Visa alla inlägg
  • Maliiin

Bf juni -14

Zombiepower skrev 2013-10-29 18:39:20 följande:
    Jag ska på kvinnokliniken imorgon och jag är gravid men har haft ont i magen en längre tid. Vad tror ni att dom kommer göra? VUL? eller vanligt ultraljud på magen?
    Om de ska göra ultraljud borde det bli vul om du har bf i Juni... Man ser väl inte så mycket ännu på ett vanligt ul eller? :) Jag vet inte, men har gjort två vul hittils och ska göra det nästa vecka med, då jag har vätska bakom livmodern och tidigare haft äggstockscanser vill de kolla mig lite oftare...

Jag kom in lite här, var hos BM igår och mitt beräknade bf datum är egentligen 31/5!  
  • Maliiin

Hej! Jag har börjat fundera på gravidförsäkring, tänkte inte alls på det innan jag gick in på mitt fackförbunds föraäkringa å jag kunde lägga till det gratis eller betala en summa å få en bättre! Men jag tycker det är svårt! Ska man ja gravförsäkring? Hur tänker ni? Kram

• Maliiin
    jamka skrev 2013-12-01 13:33:40 följande:
    Tyvärr, missfall i v. 12. Lycka till ni andra!

vad tråkigt:( massa kramar
  • Maliiin
    ohbaby skrev 2013-12-02 19:39:55 följande:
    Här får man klaga, gråta, skratta och vara som man vill;)

När jag har ätit syns magen så jag inte kan dölja den längre. Ingen vågar fråga men alla tittar. Haha! Lite kul fast vi vill vänta tills jul innan det blir officiellt:) rul 20 dec så efter det men det kanske inte går;)

Vill också vänta till jul, men hörde av min kompis att en på jobbet frågat hennes syster om jag var med barn! Men ett tag till tänkte jag vänta, men byxor måste jag hitta några andra till helgen! Har rul 2 jan!
  • Maliiin

Jag har bf 31 maj! Rul borde legat typ mellandagarna tyckte dom men he gick ju inte;) så det blev 2 januari! Men jag ska till en läkare, inte tiöö en barnmorska, pga att jag haft cancer förut!

Svar på tråden Bf juni -14